Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf 4 1999.12.26 z can moduł - Chce zmienić z modułu 1j0 959 799Q na 1c0 i mam

ravvage 04 Jan 2018 23:43 3867 10
  • #1
    ravvage
    Level 9  
    Witam chcę przejść z modułu z jedna wtyczka 1j0 959 799Q na moduł 1c0 959 799 C lub B
    W aucie mam CAN sprawdzany vagirm mam centralny zamek mam elektryczne szyby lusterka mam ESP itp.
    Zrobiłem przejściówkę z 1j0 na 1c0 znalazłem schemat na forum passata.
    Zrobiłem przejście zamontowałem silniki od 1c0 i podłączyłem no i niestety nie działa jedyne co działa po podłączeniu anteny to zamykają się i otwierają drzwi kierowcy światła w środku się świecą ale reszta zamków nie reaguje i szyby też się nie odsuwając :/ czy ktoś może mi powiedzieć co trzeba zrobić ? Żeby to działało ?
    Drugiej kostki nie podpisałem z niej kable wychodzą na bezpiecznik przy przekaźnikach i awaryjne trąbkę bez własnego zasilania i czujnik otwarcia maski więc to raczej narazie jest nie potrzebne.
    Chyba że moduły mam moduł z końcówką C od bory USA i z końcówką B ale to z angola może dlatego nie działa . Proszę o podpowiedź i rade.
    A jeszcze mam wpięte coś nieoryginalnego ale to jest do zamykania drzwi z pilota z tego urządzenia idzie jeden kabel na masę dwa podpięte wiązkę pod kierownicą chyba w biało czarny i... Oraz dwa kable idą do drzwi kierowcy w zamek są wpięte to by przeszkadzało ? Raczej chyba nie.

    Dodano po 4 [minuty]:

    https://forum.vw-passat.pl/topic/53882-zmiana...82u-komfortu-z-1j0-na-1c0-ma%C5%82y-poradnik/

    Dodano po 6 [godziny] 36 [minuty]:



    Z kostki t15 idą dwa kable zasilające żółto czerwony i czarno czerwony do bezpiecznika 15a obok przekaźników może bez tych kabli silniczki nie rusza ??? Może ktoś wie czy trzeba je podpiąć ? I wtedy ruszy ???
    Na mojej niebieskiej kostce która mam w aucie t23 pin 3 mam żółto czerwony kabel trzeba go przepiąć do t15? Golf 4 1999.12.26 z can moduł - Chce zmienić z modułu 1j0 959 799Q na 1c0 i mam

    Dodano po 6 [godziny] 29 [minuty]:

    lejne pytanie panowie wtyczka t15 :p

    T15/12 - 1,5mm czerwono/żółty - bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A - z tego bezpiecznika dajesz też napięcie dla dodatkowej syreny z podtrzymaniem - pin 3 (jeśli ją założysz)
    T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A.

    Do czego je podłączyć ? A może.ktorys kabel z wtyczki t23 wypiąć i przepiąć do t15.
    W moim jednowtyczkowym jest więcej kabli z tym że większość idzie po can więc pewnie odpada. Mimo wszystko warto zapytać i tak jutro z miernikiem posiedzę .
  • #3
    psilos1
    Level 32  
    Powinno pomoc
    Golf 4 1999.12.26 z can moduł - Chce zmienić z modułu 1j0 959 799Q na 1c0 i mam

    Podaj numer licznika
  • #4
    ravvage
    Level 9  
    Mam ten schemat .
    Tylko teraz pytanie co zrobić z pinami
    1j0 3 i 17 ???? Podłączać tak jak jest w schemacie pod 1C0 pod pin 17 i 19 ??? Czy nie podłączać bo pisze że idzie po can ??
  • #5
    psilos1
    Level 32  
    ravvage wrote:
    Mam ten schemat .
    Tylko teraz pytanie co zrobić z pinami
    1j0 3 i 17 ???? Podłączać tak jak jest w schemacie pod 1C0 pod pin 17 i 19 ??? Czy nie podłączać bo pisze że idzie po can ??

    Nic nie robisz...1C ta informacja idzie po can
    Podaj nr zegarow
  • #6
    ravvage
    Level 9  
    Narazie mam licznik od passata ale już niedługo będzie od golfa full fiss.
    Narazie jest o oznaczeniu : 3b0920847A
    P
    To prawda że trzeba cana podpiąć pod licznik pod zieloną kostkę i będzie działać ?
    Tylko pod które piny ? Jeśli to prawda.
  • #7
    psilos1
    Level 32  
    Żeby licznik z paska działał w golfie poprawnie musisz zmienić wsad na golfowski w twoim przypadku na 1J0920846...

    Dodano po 12 [minuty]:

    sprawdź wtyczkę zieloną pin 19 i 20 ...masz tam kabelki pomarańczowo/czarny i pomarańczowo/brązowy?
  • #8
    ravvage
    Level 9  
    Wiem wsad podmieniony na golfa :) ale od benzyny bo innego nie miałem niedługo będę miał od golfa full fiss.
    Czyli przy 19 i 20 sprawdzić czy są kable od can ?
    Ok jutro sprawdzę się już niechce mi się iść do auta.
    Powiedz czy podłączenie cana z modułu 1c0 do licznika może pomóc?Znajomy mi tak radził zrobić tylko muszę poszukać pod co pewnie pod ten 19 i 20 tak?
  • #9
    psilos1
    Level 32  
    Sprawdź czy masz can w zielonej wtyczce (19/20)bez nich komfort nie bedzie działał poprawnie...jaki miałeś wcześniej nr licznika?
  • #10
    ravvage
    Level 9  
    Wygląda na to że 19 i 20 są zajęte.

    Golf 4 1999.12.26 z can moduł - Chce zmienić z modułu 1j0 959 799Q na 1c0 i mam

    Dodano po 28 [minuty]:

    Czyli tak can mam na 19, 20, 27 i 28.
    Nie powinien być jeszcze na pinie 6 i 9 zielona wtyczka odległość licznika ?
    Nie trzeba tam pociągnąć 2 kabli can z modułu ?
    Pin 6 i 9 zielona wtyczka licznik mam wolne.
    Golf 4 1999.12.26 z can moduł - Chce zmienić z modułu 1j0 959 799Q na 1c0 i mam
  • #11
    aero19000
    Level 10  
    Witam

    Przygotowuję się do konwersji mechanizmów szyb manualnych (skoda octawia 1 FL 2003 wersja classic) na elektryczne (z octavia 1 FL 2004), mam pełną instalację elektryczną oraz mechanizmy z silniczkami na moduł 1C0 ... po wyciągnięciu z całej wiązki głównej przewodów prowadzących do drzwi (i do modułu komfortu), podłączyłem wiązki drzwi, mechanizmy i klawisze ale niestety nie działają. Po podłączeniu zasilania miga dioda (zamkniętych drzwi), jest to moduł z CAN, nie mam zamków i licznika do tego, czy przez brak zamków i licznika może to nie działać ?
    Po odpięciu linii CAN w obudowach przy słupkach mechanizmy działają ale nie ma sterowania z drzwi kierowcy, czy jest opcja uruchomienia tego w "gołej" octavii wykorzystując jej licznik (niestety aktualnie nie posiadam numerów).