Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1 1997 - Problem z Radiem i przepalanym bezpiecznikiem

04 Sty 2018 13:14 1632 9
  • Poziom 4  
    Witam, jestem posiadaczem Renault Megane 1 o pojemnosci 1,4 benzyna. Z roku 1997.
    Dzisiaj rano wsiadlem w samochod odpalilem i zauwazylem ze radio nie włącza sie. Oraz licznik km sie resetuje za kazdym razem gdy wylacze i wlacze zaplon.
    Dodam ze immo jest wylaczone, zamek centralny dziala. Jednak dioda ktora zazwyczaj swiecila sie podczas wlaczania zaplonu zgasla. Nie zapala sie wgl.
    wczoraj wszystko dobrze dzialalo, a dzis rano juz nie.
    Dodam rowniez ze przepala mi bezpiecznik prawdopodobnie odpowiedzialny za zegarek.
    Dodaje zdjęcie z oznaczeniem bezpiecznika.
    Auto stalo na dworze cala noc a wczoraj caly dzien padalo. Mozliwe ze cos zawilgotnialo i robi zwarcie ?
    Z góry dziekuje za pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Witam zobacz czy do środka dostaje się woda możliwe,że gdzieś się dostaję i robi zwarcie
  • Poziom 4  
    adamski123 napisał:
    Witam zobacz czy do środka dostaje się woda możliwe,że gdzieś się dostaję i robi zwarcie

    A dokładniej w ktorym miejscu dobrze sprawdzic ?
  • Poziom 17  
    Pod maską na podszybiu jak są zatkane odwodnienia,albo w środku pod konsolą zobaczyć czy jest sucho
  • Poziom 17  
    Jeżeli przepala bezpiecznik to musi być zwarcie zobacz co jeszcze nie działa
  • Poziom 4  
    Na gorze dodalem zdj. Ktory dokladnie bezpiecznik sie przepala, tylko nie moge znalezc za co on odpowiada.
  • Poziom 17  
    Ten bezpiecznik jest od audio,od licznika od foteli i od zapalniczki zobacz czy ci coś nie wpadło do zapalniczki i nie zrobiło zwarcia
  • Poziom 4  
    Zapalniczka jest pod innym bezpiecznikiem poniewaz mimo tamtego spalonego to zapalniczka sie nagrzewa.
  • Poziom 4  
    Problem rozwiazany, po rozebraniu prawie calej konsoli, i wyciagnieciu skrzynki z bezpiecznikami znalazlem przepalony kabel ktory biegl pod nadkole. Poprzedni wlasciciel zostawil niezaizolowane kostki pod nadkolem, doszla do tego woda i oto przyczyna.