Witam
Zakupiłem akumulator Polskiego producenta Autopart S.A. z Mielca. Model akumulatora Galaxy Silver.
Czy ktoś z Was posiada lub posiadał akumulatory Autopart z Mielca? Jakie macie zdanie o tych akumulatorach?
Akumulator jak każdy inny. Nie oczekuj cudów że wytrzyma 10 lat. Przy małym traktorku zapomniałem wyjąć na zimę, rozładowany do zera, na wiosnę doładować chciałem, nie przyjmował prądu, wymieniono bez problemu na gwarancji. Przy dużym traktorze, coś było nie tak z ładowaniem, po 1,5 roku akumulator padł, wymieniono na gwarancji. Jedno jest pewne --serwis gwarancyjny na wysokim poziomie.
Akumulatory polskich producentów m.in Autopart to akumulatory na dość wysokim poziomie i wcale nie odbiegają od jakiś innych "niemieckich" Centr produkowanych w chinach.
Opinie na internecie zawsze dziel przez trzy bo w większości osoby które je wypisują nie mają pojęcia o eksploatacji akumulatora.
Jako że jestem z miasta producenta tychże akumulatorów, napiszę że u nas masa ludzi na nich jeździ, można kupić prosto w fabryce, pracownicy dostają w formie deputatu, nie słychać jakiś negatywnych opinii. W moim aucie też wnet będzie czas na wymianę, napewno kupię autoparta. Wspieram swoich.
Sorry ale wg nowych przepisów w całej EU nie da wyprodukować dobrego aku.
Dlatego te ucieczki do Chin. Trzeba szukać aku importowanych z HK, Taiwanu i tamtych okolic.
Te z EU funta kłaków nie są warte, no chyba że w zamian 44Ah dasz nowy 120Ah ale nie zawsze jest miejsce.
Sorry ale wg nowych przepisów w całej EU nie da wyprodukować dobrego aku.
Dlatego te ucieczki do Chin. Trzeba szukać aku importowanych z HK, Taiwanu i tamtych okolic.
Te z EU funta kłaków nie są warte, no chyba że w zamian 44Ah dasz nowy 120Ah ale nie zawsze jest miejsce.
Kwestia czy masz oryginalny AutoPart czy przeklejany.
Bo ostatnio widziałem filmik jak facet co kupił akumulator MOLL, a obudowa razem z data produkcji była od Jenoxa.
Nie wiadomo jak z żywotnością tych akumulatorów ale wiadomo że są bardzo mocne. Seria Galaxy Gold bije na głowę konkurencję jeśli chodzi o prąd rozruchowy i ten prąd zawsze jest dużo większy niż jest napisane na obudowie akumulatora. Firma Autopart jest mało znana bo Polacy kupują tylko Bosch i Centra nadal myśląc że ten pierwszy to niemiecki a drugi że z Polski...
A ja polecę inny akumulator mniej znany ale mam już go w golfie iV 7 lat i nawet nie zauważyłem żeby coś z nim było nie tak - ostatnio mrozy -15 auto odpalało bez problemów - a mianowicie
Ukraińska WESTA - seria FORCE żółty akumulator premium Ca
Najważniejsze, żeby przestrzegać kilku zasad dobrego użytkowania akumulatora jak doładowywanie w razie potrzeby, naprawa przebić w instalacji itp - można w ten sposób przedłożyć życie aku o 50%. Z drugiej strony wydać 200zł co 2 lata to nie jest jakiś wielki wydatek 8zł odłożysz miesięcznie i będzie na nowy przed zimą 2021
wydać 200zł co 2 lata to nie jest jakiś wielki wydatek 8zł odłożysz miesięcznie i będzie na nowy przed zimą 2021
Dokładnie tak samo myślę - akumulator jest tyle wart ile dają gwarancji.
Nie wiem tylko, skąd w fabrykach biorą akumulatory na tzw. pierwszy montaż, bo tylko one wytrzymują nawet 5-6 lat, Te sklepowe padają zaraz po gwarancji, miałem chyba z 6 i wszystkie tak padły, niezależnie od producenta.
Nie do końca bym się zgodził z tym że akumulator jest tyle wart ile dają gwarancji. Po części za stan akumulatora odpowiedzialny jest jego użytkownik. Na dalsze pytania i nie tylko znajdziesz bardzo dobrą odpowiedz na YT. na kanale mrAkumulator np.Test Akumulatora Rozruchowego Autopart Galaxy Plus 66Ah 590A. Oglądnij filmy bo są bardzo fajnie zrobione i przekazują całą prawdę o akumulatorach i ich obsłudze a zrozumiesz dlaczego tak krótko działają i skąd biorą akumulatory na pierwszy start do nowych aut i jakie restrykcyjne normy muszą spełnić aby koncern je montował. Z rok temu też miałem mętlik w głowie na temat akumulatorów i ich ładowania ale po obejrzeniu wszystkich filmów na wspomnianym kanale wszystkie wątpliwości zostały rozwiane i w końcu wiem jak się powinno ładować i serwisować akumulatory. Pozdrawiam i życzę miłego oglądania.
Nie wiem tylko, skąd w fabrykach biorą akumulatory na tzw. pierwszy montaż, bo tylko one wytrzymują nawet 5-6 lat,
Te sklepowe padają zaraz po gwarancji, miałem chyba z 6 i wszystkie tak padły, niezależnie od producenta.
Nowe samochody to także nowa instalacja elektryczna i podzespoły itd. Gdyby przy wymianie akumulatora wymienić wszystko z elektryki (od alternatora po kable WN/świece) to może drugie 6 lat by posłużył
Akumulatory w nowych autach są restrykcyjne dobierane, przechodzą specjalne testy i muszą je spełniać. Choćby jeden dobiegła od założonej wysokiej normy to ta firma już niech zapomni o milionów kontrakcie na dostarczanie akumulatorów. Te nowe są cięższe mają grubsze płyty i nie tylko. Instalacja nic do tego nie ma. Możesz do nowego auta włożyć nowy że sklepu akumulator i wytrzyma tyle co w starym aucie jak nie będziesz o niego dbał.
Akumulatory w nowych autach są restrykcyjne dobierane, przechodzą specjalne testy i muszą je spełniać. Choćby jeden dobiegła od założonej wysokiej normy to ta firma już niech zapomni o milionów kontrakcie na dostarczanie akumulatorów. Te nowe są cięższe mają grubsze płyty i nie tylko. Instalacja nic do tego nie ma. Możesz do nowego auta włożyć nowy że sklepu akumulator i wytrzyma tyle co w starym aucie jak nie będziesz o niego dbał.
A jakieś dowody na poparcie tych śmiałych tez masz?
Proszę oglądnąć film na YT Akumulator 100Ah z pierwszego wyposażenia VW, kontra 8 akumulatorów 100Ah premium z rynku wtórnego.Większości niedowiarków powinno rozjaśnić pewne niewiadome.
Proszę oglądnąć film na YT Akumulator 100Ah z pierwszego wyposażenia VW, kontra 8 akumulatorów 100Ah premium z rynku wtórnego.Większości niedowiarków powinno rozjaśnić pewne niewiadome.
Kanał YT i strona producenta AutoPart, przypadek?
Mogą być jedynie różnice co do różnych fabryk ale tych samych parametrów tego samego producenta (np. pierwszy montaż z fabryki w Turcji, do sklepów aku z fabryki na Węgrzech) ale na to już nikt nie ma wpływu.
Ukraińska WESTA - seria FORCE żółty akumulator premium Ca
To są jedne z lepszych akumulatorów.
Ale nie są najtańsze.
Mój pół roku stał rozładowany i na naładowaniu chodzi jak nówka.
obecnie raczej nie do kupienia z powodu wojny w Donbasie - no chyba, że ktoś ma adres sklepu, który to sprzedaje z gwarancją, to chętnie kupię ...
Na allegro jeszcze dostaniesz są one w Gdyni.
Mnie jednak zastanawia czy wybrać AUTOPART Galaxy Gold 100Ah, czy może AUTOPART Galaxy EFB 95Ah lub jeden z nich ale 80Ah dodam że producent samochodu według VIN'u zaleca 75Ah natomiast alternator to 100A i nie mam systemu Start/Stop jednak te akumulatory podobno wytrzymują dłużej..., więc czy warto brać zielony zamiast złotego? 2.0 CDTI z zmienionym audio do tego dojdzie lodówka, kamera cofania, wideo i inne w tym także ładowarki samochodowe to telefonów czy tabletów. Normalnie to wszystko idzie z alternatora, ale na wyłączonym zapłonie to już prąd jest brany z akumulatora i logika podpowiada że lepiej mieć zapas mocy. Z drugiej strony ciężar akumulatora, większy koszt (nie wiadomo czy opłacalność jest na plus, skoro jeden jak i drugi przeżyją tyle samo czasu). Trasy w sumie to zazwyczaj miasto i bardzo sporadycznie trasa, ale w sumie lubię słuchać muzyki czy to w garażu czy na mieście z wyłączonym silnikiem. Ciężki temat, może ktoś coś doradzić i to w jakiś logiczny sposób uzasadnić, będę wdzięczny.
Autopart jest producentem jednych z lepszych akumulatorów. Większość produkcji idzie na export w tym też na kraje jak np Arabia saudyjska, gdzie jako jedne z nielicznych dają radę w bardzo wysokich temperaturach. Nie oszczędzają na grubości płyt jak to robią inni znani producenci. No i co najważniejsze jest to w pełni Polski producent. Centrę wielu uważa za Polską, ale została sprzedana ponad 20 lat temu Amerykanom
Większość produkcji idzie na export w tym też na kraje jak np Arabia saudyjska, gdzie jako jedne z nielicznych dają radę w bardzo wysokich temperaturach.
w Arabii Saudyjskie jeżdżą takie fury, że "No Name" z Polski to chyba wkładają jako obciążenie, jak kogoś topią w Zatoce Perskiej - może miałeś na myśli Jemen albo Sudan ?
Większość produkcji idzie na export w tym też na kraje jak np Arabia saudyjska, gdzie jako jedne z nielicznych dają radę w bardzo wysokich temperaturach.
w Arabii Saudyjskie jeżdżą takie fury, że "No Name" z Polski to chyba wkładają jako obciążenie, jak kogoś topią w Zatoce Perskiej - może miałeś na myśli Jemen albo Sudan ?
Nie wiem czy Autopart to takie No Name na Bliskim Wschodzie. Firma ta eksportuje dziesiątki tysięcy akumulatorów do Arabii Saudyjskiej, Kuwejtu, Kataru, Dubaju-ZEA, Libanu, a ostatnio również do Izraela. Głównie małe akumulatory typu japońskiego 40-50ah, L3 typu EFB i duże powyżej 160ah do klimatyzacji, jachtów. Oczywiście oklejenie jest w języku angielskim i arabskim.
Co do akumulatorów Autopartu to ich mega pozytywną rzeczą jest prąd rozruchowy. Prąd ten jest przeważnie wyższy o 10-15% niż co podane na naklejce.
Akumulator Autopart kupiłem na samym początku stycznia 2018. Samochód stoi cały czas pod chmurą na parkingu. Ma już za sobą dwie zimy i w największe mrozy silnik odpalał bez najmniejszych problemów.
Myślę, że to udany produkt i można go śmiało polecić.