Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

President Jackson 1 Brak dodatkowych 40 stek

tetris29 06 Jan 2018 22:12 5097 20
    tetris29
    Level 11  
    Witam serdecznie od razu informuję że jestem początkującym radioamatorem :) to i tak za wielkie słowa .Mam problem z Radyjkiem zakupionym w Germanii President Jackson 1 chyba z 2001 roku ,domniemam po nr seryjnym. Brakuje w nim bocznych 40 stek A B C E F kręcenie przełącznikiem nic nie daje dalej siedzimy na D . Czy ktoś już się z tym spotkał może to banalna sprawa i wystarczy tylko jakąś ścieżkę lub przewód odlutować lub dolutować jeszcze nie rozbierałem sprzętu.
    Ktoś coś ???
    Moderated By Olek II:

3.1.17. Nie wysyłaj pytań bardzo podstawowych, na które odpowiedzi można znaleźć w instrukcji obsługi lub ogólnie dostępnych źródłach. Nie prezentuj postawy, że mi się należy. Dbaj o poziom pytań i dyskusji. Dziękujemy.

SP5IT
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Serwisówka jest dostępna w sieci. Trzeba zobaczyć różnice między nią a radiem.
    M
    tetris29
    Level 11  
    jutro spróbuję może się uda jak nie to wyślę do warszawy niech szpec podkręci i ustawi
    SP5IT
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Podkręcić to można szybę w samochodzie.

Moderated By c2h5oh:

Post był raportowany.
    Regulamin punkt 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

tetris29
    Level 11  
    nie mogę znaleźć serwisówki akurat od tego modelu ogólnie dostępna jest od 5 band moje ma 6 A tak poza tym to żaden ze mnie serwisant . Przychodzę tutaj po pomoc a nie po zjebki ...wszystko jest w sieci wystarczy poszukać to takie proste ,nie zadawaj prostych pytań jezzuu ... Z zawodu jestem ślusarzem-spawaczem a nie elektronikiem. A kolega SP5IT dzięki za mądrą wypowiedź , aż odchodzi zainteresowanie krótkofalarstwem .
    tetris29