Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE50MU6172 - dyski HDD i Smart View nie działają po podłączeniu

Nirex 07 Sty 2018 21:36 717 1
  • #1 07 Sty 2018 21:36
    Nirex
    Poziom 6  

    Witam.
    Mam problem z dwoma dyskami HDD:
    1. Seagate Expansion Portable Drive: model SRD0NF1 (2TB/USB 3.0/NTFS)
    2. Samsung Portable M3: model HX-M101TCB/G (1TB/USB 3.0/NTFS)
    Problem polega na tym, że podłączam dany dysk pod USB do TV, wybieram go z listy dostępnych urządzeń i widzę ładujący się w nieskończoność ekran.
    TV posiada 2 USB:
    1. HDD 5V 1A
    2. 5V 0.5A
    Dyski podłączane i do jednego i do drugiego USB i nic to nie zmienia. Także zwykły pendrive (8GB) ma powyższy problem.

    Na Seagate posiadam tylko pliki video, natomiast na Samsungu mam również pliki video, jak i zdjęcia oraz dokumenty.
    Dyski zawsze odłączane od laptopa (na którym nie mam żadnego problemu z owymi dyskami) w sposób należyty tzn. ,,bezpieczne usuwanie sprzętu" - jeśli ktoś potrzebuje takiej informacji.
    Dodam jeszcze, że dzisiaj rano dysk od Samsunga normalnie się załączył po wybraniu go z listy, ale to była jednorazowa sytuacja.

    Drugi problem (a raczej dziwna sytuacja) ma miejsce w przypadku ,,Smart View" (dawniej ,,Screen Mirroring"), ponieważ gdy chcę połączyć obecny smartfon (SGS 6 - android 7.0.1), to łączy smartfon z 10s i wyskuje błąd połączenia - natomiast gdy w TV wybiorę ,,Przewodnik połączeń" i wybiorę zakładkę, która opisuje parowanie smartfona z TV, wtedy ponowna próba połączenia, nagle zostaje zakończona powodzeniem.
    Czym to jest spowodowane? Wspomnę, że jest to tylko ,,poradnik" a nie opcja włączenia owej funkcji w TV - nie rozumiem tego.

    Proszę o pomoc. (Jeśli post jest w nieodpowiednim dziale, to przepraszam, ale nie było mnie na forum kilka lat).

    Pozdrawiam.

    0 1
  • #2 15 Sty 2018 17:06
    Nirex
    Poziom 6  

    Ktoś wie o co chodzi ? Dysk wczoraj wieczorem działał a dzisiaj rano TV nie widzi na nim żadnych plików.
    Dodano po 4 [godziny] 22 [minuty]:
    Problem rozwiązany, do tej pory próbowałem robić od nowa ,,Konfigurację Wstępną", tym razem w ,,Ustawieniach" wybrałem ,,Pomoc techn." i dalej ,,Diagnostyka" oraz ,,Resetuj". Reasumując wykonywałem do tej pory, tak jakby pół resetu TV a ta opcja, którą wymieniłem resetuje WSZYSTKO - także włącząjąc TV startuje nam automatycznie ,,Konfiguracja Wstępna" a także ekran powitalny Samsunga (mała animacja, której wcześniej nie widziałem) i problem znikł, dysk działa oraz wyświetla się powiadomienie na TV czy przeglądać dysk czy anulować (wcześniej tego nie było - wszystkie pliki są wykrywane). Dodatkowo TV połączył się z moją S6 (wcześniej nie znajdował urządzeń w pobliżu). Dzięki temu opcja ,,Smart View" chodzi bez zarzutu, jak i opcja ,,Pilota" i ,,Wyświetlanie TV w telefonie". Pozdrawiam. (Szkoda, że wcześniej nikt mi nie polecił chodziarz opcji ,,Resetuj" zamiast ,,Konfiguracji Wstępnej". No ale to świadczy o przydatności owego forum.) PS: Obyło się bez serwisu.

    0