Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka skrzynia do głośników 38cm 700watt? Jaki wzmacniacz wybrać?

Kacpereek69 10 Sty 2018 09:01 648 10
  • #1 10 Sty 2018 09:01
    Kacpereek69
    Poziom 4  

Witam, zamierzałem kupić sobie jakiś dobry sprzęt grający, lecz ceny za oferowany produkt okazały sie być wręcz powalające. Dlatego też postanowiłem sam skonstruować dwie kolumny głośnikowe, a konkretniej mówiąc to dwie sztuki, po 3 głośniki niskotonowe 15cali, 700watt + 2 głośniki średniotonowe 6,5cala - na sztuke (foto.). I tu zaczyna się problem ponieważ w tym temacie jestem kompletnie zielony. Owszem robiem już różnorodne pudła basowe ale nigdy nie kosztowało mnie to więcej niż 500zł a teraz, przy takiej inwestycji chcialbym zrobić to bardziej profesjonalnie, nie dopuszczając się żadnego błędu. Moje pytania:
    -Jakie wymiary skrzyni?
    -Jakiej średnicy oraz długości otwory bass reflex?
    -Jaka moc wzmacniacza by wykorzystać nie 99 czy 101 a 100% ?
    -Lepszy wzmacniacz 6tys watt czy 6 wzmacniaczy po 1tys watt? (podałem przykładową moc)
    -Czy trzy oddzielne komory w kolumnie zamiast jednej zapewnią lepszy efekt?
    -Jakie wygłuszenie najlepsze?
    -Gdzie kupie tanie lecz dobrej jakosci głośniki? Ja narazie mam na uwadze za 240zł, może ktoś wie gdzie kupić taniej?

0 10
  • Pomocny post
    #2 10 Sty 2018 10:47
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Kacpereek69 napisał:
    tym temacie jestem kompletnie zielony
    To widać.
    Kacpereek69 napisał:
    -Jakie wymiary skrzyni?
    A jakie głośniki?
    Kacpereek69 napisał:

-Lepszy wzmacniacz 6tys watt czy 6 wzmacniaczy po 1tys watt? (podałem przykładową moc)
    Z tego co widzę chcesz to mieć w domu. Po kiego Ci w domu 6kW mocy?
    Kacpereek69 napisał: