Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T5 2.5 tdi BNZ - Brak mocy w wilgotne dni, bledow brak

emiloski 10 Sty 2018 15:37 90 2
  • #1 10 Sty 2018 15:37
    emiloski
    Poziom 10  

    Witam. Auto jak w temacie t5 2.5 tdi bnz. Bledow brak. Nie ma pelnej mocy i brak mozliwosci wlaczenia tempomatu jak wilgotno na zewnatrz. W lecie wszystko ok. Pelna moc i tempomat dziala. Wymieniany walek, hydro, uszczelki pompek (lal paliwo do oleju). Synchronizacja wlka ustawiona na 0. Moze ktos obejrzeć logi?
    Dziwi mnie brak bledow i wplyw wilgoci. Problem pojawial sie rowniez przed wyzej opisana naprawa.

    0 2
  • #2 12 Sty 2018 12:56
    emiloski
    Poziom 10  

    Wszystkie sterowniki zweryfikowane pod wzglegem wilgoci itp. Zadnych zastrzezen. Problem jest nadal. Ma ktos pomysl jaki zwiazek moze mies tempomat z brakiem mocy? A moze ktos sie orientuje jaki paramer wyswietlany jest w bloku 9 pozycja 2. Znalazlem gdzies opis ze jest to interwencja tempomatu w moment obrotowy. Wartos tego bloku to -1280 Nm.

    0
  • #3 13 Sty 2018 15:00
    emiloski
    Poziom 10  

    Sterownik silnika podmieniony. Dalej to samo. Zna sie ktos na logach?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo