Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jcb TLT30D - usterka hamulca

wloski0 12 Sty 2018 22:57 195 6
  • #1 12 Sty 2018 22:57
    wloski0
    Poziom 2  

    Witam.
    Mam Jcb TLT 30D z 2004 roku. Problem jaki mam, to hamulec. Sprawa wygląda tak: odpalę maszynę, zwolnię hamulec postojowy, kontrolka zgaśnie, włączę bieg do przodu lub do tyłu i wtedy na desce rozdzielczej zaczyna mrugać kontrolka hamulca i ładowarka nie chce jechać na wolnych obrotach, mruga powoli na szybkich coraz szybciej, ładowarka czuć że chce jechać i zaczyna szarpać.
    Proszę o pomoc, co może byc nie tak.
    Pozdrawiam wszystkich.

    0 6
  • #2 13 Sty 2018 08:28
    wal-ker
    Poziom 30  

    Podaj numer maszyny, bo akurat w tym modelu ważny.Albo zdjecie kabiny lub złaczki joysticka.

    0
  • #3 13 Sty 2018 20:50
    wloski0
    Poziom 2  

    wal-ker napisał:
    Podaj numer maszyny, bo akurat w tym modelu ważny.Albo zdjecie kabiny lub złaczki joysticka.

    witam
    przesyłam link do you tub z działania tej ładowarki https://youtu.be/gPwmrdQgRE0
    Maszyna to jcb TLT30D z 2004 roku vin slptlt3d4e0893010

    Dziekuje i pozdrawiam

    0
  • #4 13 Sty 2018 22:18
    wal-ker
    Poziom 30  

    No to podaj jeszcze kody błyskane przez Susmic-a łaskawco.

    0
  • #5 14 Sty 2018 10:41
    wloski0
    Poziom 2  

    wal-ker napisał:
    No to podaj jeszcze kody błyskane przez Susmic-a łaskawco.

    witam nagrałem filmik z działania Susmic https://youtu.be/MExvwpPp3gg najlepiej jak sam ocenisz.

    Dzieki za pomoc
    pozdrawiam

    0
  • #6 14 Sty 2018 14:57
    wal-ker
    Poziom 30  

    Nie wiem dlaczego ale susmic na pierwszym filmiku mruga co innego niz na drugim.Zrób jeszcze raz tak jak na pierwszym filmiku tylko nie machaj kamera by mozna policzyc sekwencje.
    Przy hydromotorach przednik kół sa hamulce. Działa to mniej wiecej tak że jak włączasz jazde do cisnienie oleju najpierw odblokowuje hamulec (mormalnie to jest zacisniety silną sprężyną talerzową) a potem cisnienie oleju uruchamia hydro motor.
    Do hydromotoru dochodza trzy weże w jednym rzędzie i jeden tuz obok(powinien miec złączke testową jak orginalny). Odkręc przednia blache i zobacz czy jest na nim cisnienie oleju jak zwolnisz hamulec.Powinno byc ok 15-17 bara).Bo mnie wygląda na brak cisnienia.
    Próbowałes czy jezdzi jak przestawisz w tryb do holowania? Powinien wtedy jechac.
    PS. Ostatni raz pomagam komus jak nie podaje w awatarze miejscowości.Jest duzo kolegow po Polsce co mają pojęcie o maszynach, któryś z bliska by podjechał i nie trzeba by godzinami zgadywac.Na odległośc to ksiądz z ambony naprawia ludzkość no ale to tylko kilka metrów.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Rysunek po odkręceniu blachy przedniej.

    0
  • #7 15 Sty 2018 20:26
    wal-ker
    Poziom 30  

    Odkręcic korek zaslepiający otwór w deklu obudowy hamulca.
    Sruba 16mm wkręcic w tłok znajdujący sie za deklem.Pod srube podłozyc płaskownik z otworem lub dużą podkłade by nie wgiąć dekla/dziala duża siła.Tłok wystarczy pociągnąć srubą kilka mm.Po prostu kręcimy i sprawdzamy kiedy hamulce puszczą.
    Jak puszczą(obie strony) sprawdzic czy da sie jechac.Ostroznie bo nie będzie hamulca ale mozna hamować rewersem.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo