Witam
Posiadam seata ibize z 97roku z silnikiem 1,4 8v i mam nastepujacy problem.
Jakis czas temu bylem u mechanika i przy okazji zauwazyl ze przewody maja przebicie wiec powiedzial zeby wymienic palec kopulke przewody oraz swiece bo nie wiadomo kiedy byly wymieniane bo auto kupilem latem 2017roku. Najpierw wymienil palec z kopulka poniewaz przewody i swiece nie pasowaly i po wymienie tych dwoch rzeczy silnik zaczal sie dlawic w czasie jazdy przy ok 2tys obrotow ale myslalem ze to dlatego ze nie wszystko bylo wymienione. Po dwoch dniach wymienil przewody oraz swiece i dalej soe dlawi. Wymienilem cewke silnik dalej sie dlawi. Mechanik powiedzial ze skoro zaczelo soe po wymianie palca i kopulki to zamowil jeszcze raz ten zestaw i po wymianie dalej sie dlawi, mechanik rozklada juz rece. Jedynie co to stara kopulka byla metalowa a ta jest plastikowa, czy to moze miec wplyw? Dodam ze patrzylem w internecie i teraz sa tylko plastikowe. Dodam ze silnik roznie sie dlawi czasami ze w ciagu 5km potrafi nawet i 5razy sie zadlawic jeden za drugim a jest tak ze tylko 2 razy. Czy orientujecie sie co jeszcze moze byc przyczyna? Mam nadzieje ze ktos mi jest w stanie pomoc bo ja juz trace nadzieje a powoli jazda mnie juz denerwuje
Za pomoc wielkie dzieki
Posiadam seata ibize z 97roku z silnikiem 1,4 8v i mam nastepujacy problem.
Jakis czas temu bylem u mechanika i przy okazji zauwazyl ze przewody maja przebicie wiec powiedzial zeby wymienic palec kopulke przewody oraz swiece bo nie wiadomo kiedy byly wymieniane bo auto kupilem latem 2017roku. Najpierw wymienil palec z kopulka poniewaz przewody i swiece nie pasowaly i po wymienie tych dwoch rzeczy silnik zaczal sie dlawic w czasie jazdy przy ok 2tys obrotow ale myslalem ze to dlatego ze nie wszystko bylo wymienione. Po dwoch dniach wymienil przewody oraz swiece i dalej soe dlawi. Wymienilem cewke silnik dalej sie dlawi. Mechanik powiedzial ze skoro zaczelo soe po wymianie palca i kopulki to zamowil jeszcze raz ten zestaw i po wymianie dalej sie dlawi, mechanik rozklada juz rece. Jedynie co to stara kopulka byla metalowa a ta jest plastikowa, czy to moze miec wplyw? Dodam ze patrzylem w internecie i teraz sa tylko plastikowe. Dodam ze silnik roznie sie dlawi czasami ze w ciagu 5km potrafi nawet i 5razy sie zadlawic jeden za drugim a jest tak ze tylko 2 razy. Czy orientujecie sie co jeszcze moze byc przyczyna? Mam nadzieje ze ktos mi jest w stanie pomoc bo ja juz trace nadzieje a powoli jazda mnie juz denerwuje
Za pomoc wielkie dzieki