Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wydzielono z tematu 2960324

grapefrutmk 10 Sty 2018 17:36 27 3
  • #1 10 Sty 2018 17:36
    grapefrutmk
    Poziom 2  

Podczepie się pod temat.
    Tam było wyraźnie zaznaczone. "Dodaj odpowiedź tylko jeśli masz poradę do dodania." [retrofood]
    Panowiedzcie mi jak to podlaczyc. Przeczytałem masę tematów i dalej nic nie rozumiem. Jedni piszą tak inni inaczej.

Dodam że jestem typowym laikiem i mam jedynie podstawowe informacje z tego zakresu wiedzy.
    Do rzeczy:

Mam do podłączenia 20szt diod power LED
    Z czego
    4szt 2,1V-2,4 czerwone,
    4szt 3,2V-3,4V niebieskie,
    12szt 3,2V-3,4V białe 6000K
    Wszystkie powyższe 350mA

Chciał bym użyć drivera nie przekraczającego 24V

I teraz tak sobie to wykombinowałem po przeczytaniu masy informacji na ten temat.
    Czy użyć drivera 700mA i zrobić dwa szeregi po 2x czerwona, 2x niebieska i 6x biała i to połączyć równolegle.
    Będzie to świecić? Nic nie muszę dodatkowo dokładać?

W Hurtowni elektrycznej miły Pan powiedział że muszę koniecznie połączyć to szeregowo driverem 350mA i o odpowiednim zakresie V.
    Tylko że wtedy wyjdzie mi 65V i nie wiem czy nie będzie to niebezpieczne w kontakcie (przypadkowym) z wodą.

Pomożecie? Ja załamuje ręce

• #2 10 Sty 2018 19:40
    fuutro
    Poziom 43  

Weź dwa (a nawet trzy)drivery, Pan dobrze Ci powiedział bo za nic nie masz pewności że prądy w równoległych gałęziach będą równe.

• #3 10 Sty 2018 21:04
    grapefrutmk
    Poziom 2  

fuutro napisał:
    Weź dwa (a nawet trzy)drivery, Pan dobrze Ci powiedział bo za nic nie masz pewności że prądy w równoległych gałęziach będą równe.

No dobrze, rozumiem.

Tylko w przypadku drivera powiedzmy 24V 350mA razy 2szt podłączę powiedzmy ten skład 20 power led.