Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wałek wom Ford 8240 nie włacz -

14 Sty 2018 21:02 354 4
  • Poziom 9  
    Witam
    Mam problem z wałkiem a mianowicie gdy go włączę to zaświeci się kontrolka i chodzi jakieś 3 sekundy i się wyłącza. Kiedyś był podobny problem i po przeczytaniu postów sprawdziłem napięcie na alternatorze od kabla na sygnał i było 7 wolt, zmostkowałem przewody i było ok (przy okazji zrobiłem zwarcie i spaliłem regulator. Po wymianie regulatora wom działał bez zarzutu jakiś miesiąc i potem znowu przestał. Alternator sprawdzony u mechanika i niby wszystko ok ale napięcie dalej 7 wolt. zrobiłem obejście na krótko podpiąłem przewód pod bezpieczniki przez wyłącznik i pod kabel ten z alternatora. Napięcie jest 12 wolt ale wałek tak jak poprzednio załączy się na 3 sekundy i koniec. Co mogę z tym zrobić. Prosze o pomoc
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 32  
    Witam. Podmienić modul wom-u na inny.(w skrzynce bezpieczników,trzeci na prawo u gory).
    Albo podłaczyc bezposrednio do elektrozaworu na próbe.
    Blędow na wyswietlaczu nie ma żadnych?
    Uzupelnij w awatarze miejscowośc jak chcesz dalszej pomocy.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    Witam
    Wyjąłem przekaźnik o którym pisałeś, stuknąłem go delikatnie i założyłem - działa czyli do wymiany. Dzięki za pomoc.
    Czy są może dostępne jakieś schematy elektryczne do tego modelu bo pod kabina jest dużo kabi po odłączanych i nie wiem czy to gdzieś nie powinno być podłączone.
    Mam jeszcze jedno pytanie co może być powodem świecenia się kontrolki od zapchanego filtru hydrauliki - filtr nowy, świeci się na rozgrzanym oleju i jeżeli dodam gazu. Na wolnych obrotach gaśnie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 32  
    Oczywiscie że są dostepne schematy.Chociazby w ksiązkach napraw(serwisowkach)które mozna nabyć u mnie.Troche kabli jest nie podlączonych bo wiązka uniwersalna ale jak piszesz że dużo to trzeba posprawdzać.Oprócz schematów serwisówce są też rysunki wiązek i wtyczek i ich rozłożenie.
    Powodem swiecenia się kontrolki zapchanego filtra jest nie tylko zapchanie któregoś z filtrów (duży pionowy po stronie ssącej pompy zasilającej i leżący poziomo po stronie tłoczącej)ale tez niestety zużyta pompa zebata (zasilająca).Za dopuszczalne uważa sie cisnienie 1,5 do 3,4 bara/atm. więc nie jest to jakieś duże cisnienie.Po drodze oleju sa jeszce dwa zawory ,ograniczajacy cisnienie do 3,5 bara i baypass zapchanego filtra(poziomego) one tez często mają nieszczelnośc i przeciek.Sam czujnik też często z biegiem lat robi się za czuły i przełacza juz przy 0,8-1 bar. Ja bym sprawdzil najpierw spręzarką czujnik a potem manometrem ciśnienie bezposrednio za pompa ładującą.
  • Poziom 9  
    Witam
    Byłbym zainteresowany schematami i rysunkami jak możemy to załatwić?
    Resztę spróbuję sprawdzić w sobotę.
    Pozdrawiam