Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW/e87/n43b16 - Odpala ciężko, nie pali na wszystkie cylindry.

Łysoldrift 15 Sty 2018 11:25 756 8
  • #1 15 Sty 2018 11:25
    Łysoldrift
    Poziom 15  

    Witam.
    Silnik n43 na bezpośrednim wtrysku.
    Auto miało wymienione świece, cewki sondę lambda, rozrząd w innym warsztacie.
    Auto odpala ciężko - łapie błędy 4 cylindra - wypadania zapłonów.
    Nieraz łapie błędy wszystkich cylindrów.
    Wtryski podmienianie miejscami - bez zmian.
    Spr ciśnienie paliwa - wstępne, pompa w zbiorniku 5 bar czyli prawidłowe.
    Wysokie ciśnienie na wolnych 150 bar - czy nie za wysokie?
    Praca silnika głośna - układu wtryskowego.
    Podczas jazdy spada do 25 bar w miarę nabierania prędkości obrotowej.
    Czy ciśnienie paliwa jest ok?
    Podczas odpalania trudny rozruch, gaśnie parę razy, jak odpali praca bardzo nierówna.
    Jakieś podpowiedzi?

    0 8
  • #2 15 Sty 2018 15:35
    ozon79
    Poziom 13  

    A sprawdzałeś rozrząd? Przed wymianą było tak samo?

    0
  • #3 15 Sty 2018 18:03
    Łysoldrift
    Poziom 15  

    Rozrzad idealnie ustawiony.

    0
  • #4 16 Sty 2018 19:05
    Łysoldrift
    Poziom 15  

    Wiadomo czy to ciśnienie paliwa jest w normie?

    0
  • #6 16 Sty 2018 22:04
    Łysoldrift
    Poziom 15  

    Już patrzyłem, nie znalazłem.
    Podają tylko ciśnienie pompy wstępnej - 5bar.

    0
  • #7 16 Sty 2018 22:14
    ozon79
    Poziom 13  

    To może wina leży po stronie czujnika ciśnienia?
    Czy przed wymianą rozrządu było tak samo?

    0
  • #8 16 Sty 2018 22:28
    Łysoldrift
    Poziom 15  

    Auto miało wymienione świece 2 cewki i rozrząd - jeździło przez 3 tygodnie.
    Podstawiony na te same objawy.
    W tej chwili bardzo ciężki rozruch, praca po odpaleniu na 3 cylindry - bardzo nierówna.
    Najszybciej łapie błąd 4 cylindra, jak przyjechało miało błędy wszystkich 4 cylindrów.
    Myślę że kwestia czasu i złapie błędy na 4 cylindry.
    Czujnik ciśnienia wysokiego podmieniany na nowy oryginalny bmw - pokazuje to samo.
    Na ciepło auto zapala prawie dobrze, ale i tak wyczuwalna jest praca na wolnych nierówna.
    Po odłączeniu czy to czujnika ciśnienia wysokiego czy też regulatora na pompie wysokiego ciśnienia (jedyna wtyczka pompy wysokiego ciśnienia)- wtedy w układzie ciśnienie spada z tych 150 bar na 5 bar i silnik chodzi idealnie.
    Dlatego pytam czy te 150 bar na wolnych to ciśnienie odpowiednie.

    0