Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW/e87/n43b16 - Odpala ciężko, nie pali na wszystkie cylindry.

15 Sty 2018 11:25 2538 12
  • Poziom 15  
    Witam.
    Silnik n43 na bezpośrednim wtrysku.
    Auto miało wymienione świece, cewki sondę lambda, rozrząd w innym warsztacie.
    Auto odpala ciężko - łapie błędy 4 cylindra - wypadania zapłonów.
    Nieraz łapie błędy wszystkich cylindrów.
    Wtryski podmienianie miejscami - bez zmian.
    Spr ciśnienie paliwa - wstępne, pompa w zbiorniku 5 bar czyli prawidłowe.
    Wysokie ciśnienie na wolnych 150 bar - czy nie za wysokie?
    Praca silnika głośna - układu wtryskowego.
    Podczas jazdy spada do 25 bar w miarę nabierania prędkości obrotowej.
    Czy ciśnienie paliwa jest ok?
    Podczas odpalania trudny rozruch, gaśnie parę razy, jak odpali praca bardzo nierówna.
    Jakieś podpowiedzi?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 13  
    A sprawdzałeś rozrząd? Przed wymianą było tak samo?
  • Poziom 13  
    To może wina leży po stronie czujnika ciśnienia?
    Czy przed wymianą rozrządu było tak samo?
  • Poziom 15  
    Auto miało wymienione świece 2 cewki i rozrząd - jeździło przez 3 tygodnie.
    Podstawiony na te same objawy.
    W tej chwili bardzo ciężki rozruch, praca po odpaleniu na 3 cylindry - bardzo nierówna.
    Najszybciej łapie błąd 4 cylindra, jak przyjechało miało błędy wszystkich 4 cylindrów.
    Myślę że kwestia czasu i złapie błędy na 4 cylindry.
    Czujnik ciśnienia wysokiego podmieniany na nowy oryginalny bmw - pokazuje to samo.
    Na ciepło auto zapala prawie dobrze, ale i tak wyczuwalna jest praca na wolnych nierówna.
    Po odłączeniu czy to czujnika ciśnienia wysokiego czy też regulatora na pompie wysokiego ciśnienia (jedyna wtyczka pompy wysokiego ciśnienia)- wtedy w układzie ciśnienie spada z tych 150 bar na 5 bar i silnik chodzi idealnie.
    Dlatego pytam czy te 150 bar na wolnych to ciśnienie odpowiednie.
  • Poziom 2  
    Kolego Łysoldrift, rozwiązałeś może problem z tym spadkiem wysokiego ciśnienia,mam ten sam problem
  • Poziom 2  
    Założyłem już nowe i nie pomaga chyba, że są uszkodzone
    dzieje się tak tylko jak jeżdzę spokojnie
    jeśli kręcę wysoko po obrotach nie ma tego problemu
  • Poziom 5  
    Witam i jak rozwiązałem problem. Mam to samo świece nowe, cewki nowe. Przed wymiana świec wypadanie zapłonu miałem na 2cylindrze. Po wymianie było w miarę ok nie było wypadania ale problem z odpalaniem na zimnym był. Wymiana rozrządu dalej to samo potem wypadanie na 1cylindrze podmienilem wtryski 1z2 i zaczęło wypadać na 2 wtedy wymieniłem wtrysk. Poprawa była odczuwalna bo przy rozpędzaniu było lepiej nie przerywało i odpalanie na zimnym troszkę się poprawiło. Po 2tyg zimna noc i na wolnych obrotach wyskoczył błąd ale najgorsze jest to że zno u na 2 cylindrze tam gdzie jest nowy wtrysk wstawiony.