Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

EXCEL Kopiowanie wskazanej liczby wierszy do drugiego arkusza

anuleczka1203 15 Sty 2018 12:39 432 2
  • #1 15 Sty 2018 12:39
    anuleczka1203
    Poziom 2  

Dzień dobry,
    Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o bardziej zaawansowane działania z wykorzystaniem formuł EXCEL. Przejrzałam tematy wydające się być podobne do tematyki mojego problemu, jednak nie znalazłam konkretnej odpowiedzi.
    Mam następujący problem.
    Chciałabym, aby po wprowadzeniu określonej wartości w Arkuszu "rejestr" w kolumnie F "liczba produktów" dokładnie taka liczba wierszy została skopiowana do Arkusza "produkty", przy czym tylko cześć danych powtarza się w tych arkusza. Chodzi więc o skopiowanie kolumn od A do E z Arkusza "rejestr" do arkusza "produkty" określoną liczbę razy.
    Przykład:
    w kolumnie F "liczba produktów" wpisujemy liczbę 5, w związku z tym do Arkusza "produkty" powinny zostać skopiowane kolumny od A do E do 5 wierszy . Pozostałe kolumny powinny zostać puste, ponieważ te dane uzupełniane są ręcznie. W przypadku wpisania 0 do kolumny F w Arkuszu "rejestr" żadne dane nie powinny zostać skopiowane.
    Będę wdzięczna za wszelką pomoc.

0 2
  • #2 15 Sty 2018 16:50
    lanzul
    Poziom 26  

anuleczka1203 napisał:
    przy czym tylko cześć danych powtarza się w tych arkusza
    1. To ma jakieś swoje znaczenie (?) ... bo tu jest a w "Przykładzie" już tego nie ma ...

anuleczka1203 napisał:
    skopiowanie kolumn od A do E z Arkusza "rejestr" do arkusza "produkty" określoną liczbę razy
    anuleczka1203 napisał:
    w kolumnie F "liczba produktów" wpisujemy liczbę 5, w związku z tym do Arkusza "produkty" powinny zostać skopiowane kolumny od A do E do 5 wierszy
    2. Czyli kopiujemy obszar o rozmiarze 5x5 (5 kolumn: 'A:E' oraz 5 wierszy: '1:5') ?