Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

MERCEDES S KLASSE W 140 FALUJĄCE OBROTY

elektro1991 16 Jan 2018 08:26 651 7
  • #1
    elektro1991
    Level 14  
    Witam mam mercedesa s klasę w 140 z silnikiem 3.2 od jakiegoś czasu zaczęły mi falować obroty w momencie np. gdy zatrzymam się na światłach falują między 500 a 1200 obr/min kiedy wbije mu na skrzyni pozycje N (neutral) wówczas sie wyrównują i silnik pracuje równo . Problem ten pojawia się dopiero przy zagrzanym silniku na zimnym wszystko jest ok . dodam również ze na postoju na pozycji P również pracuje ładnie równo .
  • #2
    robiel
    Level 18  
    Kolego a olej w skrzyni masz?
    Poziom i gatunek jest prawidłowy?
    Jeśli tak to trzeba podłaczyć pod komputer i zobaczyc co się dzieje,jakie podaje błędy.
  • #3
    elektro1991
    Level 14  
    tak stan oleju jest ok no i gatunek uważam również ponieważ ok 15tys. km temu był zmieniany i do tej pory było ok . co prawda auto stoi wiecej niz jezdzi tym nie mniej jednak wczesniej nie było takich problemow
  • #4
    robiel
    Level 18  
    Wygląda na jakieś zakłócenie transmisji danych,może jakiś przewód w wiązce ze skrzyni się przetarł.
    Jak w e wcześniejszym poście podłączył bym do starki i zobaczył co się dzieje.
  • #5
    elektro1991
    Level 14  
    dzisiaj własnie prześwietlam instalacje na starce nie pokazał nic szczególnego poza sonda i tempomatem(te błędy mam od 2 lat ) w skrzyni czysto
  • #6
    robiel
    Level 18  
    Powinno być wszędzie czysto.
    To jest skszynia automatyczna a masz blędy z tempomatu.
    Może cos sie nanosi co nie widać.
    Osobiście zlikwidowałbym przyczynę obecnych błędów i dopiero sprzwdził co dalej.
  • #7
    Dziarski Hank
    Level 31  
    elektro1991 wrote:
    prześwietlam instalacje na starce nie pokazał nic szczególnego


    Znaczy, że nie umiesz jej użyć. Jaka masa powietrza po zagrzaniu na jałowych, kąt zapłonu, podciśnienie w kolektorze ssącym, czas wtrysku? Napięcia na obu potencjometrach na włączonym zapłonie? Sterowniki widzą wybrany bieg w skrzyni?

    Na dobrą sprawę, to nawet nie wiadomo co to za silnik, bo 3.2 mogło być na wtrysku LH, HFM i ME. W każdym inne "kwiatki".
  • #8
    elektro1991
    Level 14  
    byłem w serwisie mercedesa wiec mysle ze potrafili jej uzyć odpowiednio... tym nie mniej jednak problem został rozwikłany problemem była instalacja a dokładnie kostka przy skrzyni . była cała w oleju po wyczyszczniu wszystko wróciło do normy dzis założyłem nową kostke . temet uwazam za zamkniety .