Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VAG - Jak poprawić wsad aby odblokować limity diagnostyczne

16 Sty 2018 10:51 2754 15
  • Poziom 18  
    Ostatnio poświeciłem trochę czasu aby opisać zmiany jakich trzeba dokonać we wsadzie aby móc odczytywać w VAG VCDS dawki paliwa
    większe od 51mg
    większe od 70 czy 75mg

    Doładowanie turbo większe od 2601mbar lub 3060 mbar

    Są to tak zwane limity diagnostyczne
    wykonałem tez arkusz excel który przelicza te dane gdyby ktoś miał życzenie inaczej niż w instrukcji kalkulować ilość paliwa czy boost.

    Jeżeli ktoś potrzebuje dokonać zmiany ( na razie w grupie VAG ) a nie chce robić tego sam - może wrzucić tutaj plik
    5 pierwszych free - kto pierwszy ten lepszy.
    EDC15 i EDC16

    A dla zainteresowanych pogłębianiem wiedzy - wszelkie info zawarłem w instrukcji
    poniżej screeny
    VAG - Jak poprawić wsad aby odblokować limity diagnostyczne VAG - Jak poprawić wsad aby odblokować limity diagnostyczne VAG - Jak poprawić wsad aby odblokować limity diagnostyczne
  • Poziom 8  
    Witam, strasznie wciagnely mnie Pana poradniki, czy była by jakas kolwiek szansa aby podeslac taki poradniczek? Ma Pan ogromną wiedzę na ten temat i mam pytanie gdzie Pan sie6tego wszystkiego nauczył. Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Jasne zostały 2 free
    można tutaj lub bezpośrednio.

    Dodano po 2 [godziny] 17 [minuty]:

    Zostało 1 free
  • Poziom 18  
    Limit wyczerpany
  • Poziom 14  
    Witam. Ile taka przyjemność kosztuje ?
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie, posiada Pan jeszcze jakieś poradniki ? Jestem zainteresowany, pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    TAK
    zapraszam na PW
  • Poziom 1  
    Witam, dobra robota.
    Również chciałbym kupić taki poradnik. Czy jest jeszcze taka możliwość ?
  • Poziom 18  
    Pojawiły się pewne zmiany i nowe pozycje

    VAG - Jak poprawić wsad aby odblokować limity diagnostyczne
  • Poziom 11  
    Nie do końca dobrze to liczysz. Dla doładowania zmieniasz formułę z 18 na 8 co daje 0,1x124x255=3162 a według ciebie jest to 3120.
    Tak samo faktor masz źle policzony 255/3120 = 817 a według ciebie 836

    Jak nie masz wedzy jak to poprawnie policzyć to nie sprzedawaj innym rozwiazań które są błedne!

    Seryjnie przy 2601mbar jest użyta formuła 18 czyli 0,4x255x255=2601 i faktor 980
    żeby odczyt zmienić na 3060mbar to trzeba zmienic formułę na 8 czyli 0,1x120x255=3060 i faktor 833

    Jak ktoś potrzebuje poprawnie policzyć limity diagnostyczne dla odczytu doładowania, ilości paliwa, przepływu powietrza, momentu obrotowego itp. to zapraszam na PW.
  • Poziom 18  
    Jesteś w błędzie
    zrzut jest zrobiony specjalnie źle - nie ma czegoś takiego jak odczyt diagnostyczny 2550 ( bo jest 2601 )
    gdybym takiego użył w zrzucie to wynik byłby prawidłowy.... ale nie używałeś to bazujesz tylko na zrzucie ekranowym.

    Widok - zrzut jest po to aby pokazać wygląd.... mogłem zamazać liczby i nie byłoby sprawy......
    Matematycznie jest OK w excelu
    Zapewniam!!
    Podrawiam

    I po co na PW - proszę bardzo można pobierać.

    Po wprowadzeniu danych prawidłowych:
    VAG - Jak poprawić wsad aby odblokować limity diagnostyczne
  • Poziom 11  
    Arkusz działa prawidłowo.
    Dodaj do niego jeszcze paliwo, MAF, Nm, EGT wtedy będzie super narzędzie pomagające w pracy wielu osobą ;)
  • Poziom 18  
    jarol2002 napisał:
    Arkusz działa prawidłowo.
    Dodaj do niego jeszcze paliwo, MAF, Nm, EGT wtedy będzie super narzędzie pomagające w pracy wielu osobą ;)


    a widzisz....
    Mój błąd ze nie zamazałem wpisów mogło to wprowadziło niepotrzebne zamieszanie .... ale z drugiej strony... sam tez od razu odkrywasz wszystkie karty ????
    Pozostałe opisałem w instrukcji
    Pozdrawiam