Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Samsung WF60F4E0W0W ECO Bubble - nie pracuje

20 Sty 2018 02:41 5982 13
  • Poziom 5  
    Witam, a wię , po załączeniu programu, pralka zaczyna pracować, czyli uruchamia się pompka, zaczyna pobierać wodę i po pobraniu wody zawiruje szybciej i dalej program już nie działa (wyświetlacz działa, ale stoi w miejscu).
    Z góry dziękuję za podpowiedź.
  • Poziom 5  
    Witam ponownie, a gdzie się znajduje tachoprądniczka i sterowanie silnikiem, jestem laikiem w tej sprawie, dlatego takie pytania.
    Pozdrawiam z góry dziękuję za podpowiedzi i zainteresowanie się moim tematem.
  • Poziom 5  
    Witam ponownie.

Można ewidentnie wykluczyć uszkodzenie tacho prądniczki. Podłączyłem do mojej pralki, panel sterujący z modułem od innej pralki Samsung Eco bubble i pralka zaczęła działać, bez żadnych problemów do samego końca programu.
    Następnie podłączyłem z powrotem mój panel sterujący z modułem i tak jak pisałem wyżej to samo się dzieje. Do tego jeszcze dodam, że co 4-5 minut bęben znów raz zakręci troszkę szybciej i stoi (wyświetlacz, bez zmian stoi w miejscu), tak jeszcze 3 razy, później jest tak jakby ktoś wcisnął pauze.
    Proszę o podpowiedz,
  • Poziom 5  
    Dziękuję za odpowiedz, myślę że ktoś jeszcze mi podpowie i uda się naprawić praleczkę.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Jeżeli miałbym coś doradzić to na początku sprawdziłbym zasilacz, czy są poprawne napięcia. Szczególnie pod obciążeniem. Czy możesz odczytać na jakim układzie scalonym pracuje ten zasilacz?
  • Moderator
    Pawel_P napisał:
    Czy możesz odczytać na jakim układzie scalonym pracuje ten zasilacz?
    Oczywiście co powinno być wszem wiadome :D ICE2QR2280Z :idea:
    Pralka Samsung WF60F4E0W0W ECO Bubble - nie pracuje
  • Poziom 5  
    Ponownie dziękuję za podpowiedz, jak dokonam wymiany to podzielę sie opinią.