Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1,6 16V - Obroty silnika-gaśnięcie

brani 21 Sty 2018 19:21 528 22
  • #1 21 Sty 2018 19:21
    brani
    Poziom 14  

    Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?

    0 22
  • Pomocny post
    #2 21 Sty 2018 19:32
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.

    0
  • #3 21 Sty 2018 19:38
    brani
    Poziom 14  

    Pawel wawa napisał:
    Za mała wydajność pompy paliwa
    ile powinno być na min?
    Pawel wawa napisał:
    zapchany wydech
    nie
    Pawel wawa napisał:
    zużyty wałek rozrządu
    z dnia na dzień- nie przekonuje mnie.
    Dziękuję!

    0
  • #4 21 Sty 2018 19:41
    sanches20
    Poziom 7  

    poradziłeś sobie z problemem? mam podobny

    0
  • Pomocny post
    #5 21 Sty 2018 22:53
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    brani napisał:
    ile powinno być na min?
    Precyzyjnie, to pomiar ciśnienia potrzebny, powinno być ok 3.5 bar.

    0
  • #7 22 Sty 2018 07:06
    brani
    Poziom 14  

    Tak, zakręcenie butli nic nie zmienia

    0
  • Pomocny post
    #8 22 Sty 2018 18:06
    Daro122
    Poziom 28  

    Szukaj nieszczelności w kolektorze po podciśnieniu widać że jest dziura .

    0
  • #9 22 Sty 2018 20:23
    brani
    Poziom 14  

    Właśnie wypsikałem całego plaka i nie ma różnicy w pracy silnika

    0
  • Pomocny post
    #10 22 Sty 2018 20:44
    Daro122
    Poziom 28  

    Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .

    0
  • #11 22 Sty 2018 20:58
    brani
    Poziom 14  

    Czujnik podmieniłem. Oringi wymienione.

    0
  • Pomocny post
    #12 22 Sty 2018 21:17
    Daro122
    Poziom 28  

    Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .

    0
  • #13 22 Sty 2018 21:27
    brani
    Poziom 14  

    Daro122 napisał:
    uchylona )przepustnica
    nie
    brani napisał:
    Kompresja, równa i wysoka 15,7
    Daro122 napisał:
    pomiar ciśnienia sprężania .

    0
  • #14 22 Sty 2018 21:40
    Daro122
    Poziom 28  

    Uchylona przepustnica - mam na myśli czy śrubka oporowa jest oryginalnie zabezpieczona (nie kręcona)
    Kompresja, równa i wysoka 15,7 - to nie jest tak że czym wyższa tym lepiej , jest za wysoka i ustal dlaczego .

    0
  • #15 22 Sty 2018 21:51
    brani
    Poziom 14  

    Daro122 napisał:
    jest oryginalnie zabezpieczona
    raczej nie ale przepustnica jest zamknięta
    Daro122 napisał:
    ustal dlaczego .
    jak?

    0
  • #16 22 Sty 2018 23:07
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Zatkany wydech lub problem z zaworami to przyczyny zbyt wysokiej kompresji. Pisząc o zawodach, mam na myśli cały układ rozrządu.

    0
  • #17 23 Sty 2018 19:01
    brani
    Poziom 14  

    Pawel wawa napisał:
    Zatkany wydech
    brani napisał:
    Pawel wawa napisał:
    zapchany wydech

    nie
    czytamy jak odpowiadamy adminie!

    0
  • Pomocny post
    #18 23 Sty 2018 22:28
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Wiem, czytałem, odpowiadałem raczej Koledze, który wydaje się, że ma dużo racji.

    Daro122 napisał:
    jest za wysoka i ustal dlaczego .


    Dodano po 6 [minuty]:

    Moim zdaniem, silnik ma kłopoty z "oddychaniem". Więc albo wydech, albo dolot. Nie sądzę byś przeoczył zapchany filtr powietrza lub jakąś szmatę w dolocie. Wracamy zatem do rozrządu, ustawienie, stan wałka. Chodzi o moment i czas otwarcia zaworów.

    0
  • Pomocny post
    #19 23 Sty 2018 22:52
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    brani napisał:
    Rozrząd 3 krotnie ustawiany.

    Mnie zastanawia po co tam grzebać skoro wpinasz blokady i już wiesz czy dobrze czy nie, a śruba wału jest 1 razowa, ciekawe czy zmieniana .

    Po drugie jak auto reagują na podlanie paliwem w dolot?

    Jak się zachowuje po przełączeniu na gaz, możesz z wodą z czajnika ogrzać reduktor w celu przełączenia.

    0
  • #20 24 Sty 2018 07:56
    brani
    Poziom 14  

    Strumien swiadomosc... napisał:
    po co tam grzebać
    bo nie wiem co jest grane
    Strumien swiadomosc... napisał:
    jak auto reagują na podlanie paliwem w dolot?
    podnosi obroty
    Strumien swiadomosc... napisał:
    Jak się zachowuje po przełączeniu na gaz
    odłączyłem zupełnie gaz by nie fałszował

    0
  • #22 09 Lut 2018 16:29
    sanches20
    Poziom 7  

    uruchum awaryjnie na gazie

    0
  • #23 12 Paź 2018 10:23
    turbo83
    Poziom 1  

    Witam
    Problem rozwiązany???
    Mam teraz to samo, zmieniona przepustnicy na nową bo był jej błąd i nic to nie dało. Rozrząd na blokada g pasuje, czyli jest dobrze, zglupialem....

    0