Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Skoda Octavia II - Pobór prądu 0,63A rozładowuje mój nowy akumulator

mateusz1065 22 Jan 2018 16:29 28818 17
  • #1
    mateusz1065
    Level 9  
    Witam mam problem z octavią 2 od jakiegoś czasu pobiera mi prąd i rozładowuje akumulator po sprawdzeniu miernikiem ustawionym na 20A pokazało 0,63A na wszystkich bezpiecznikach :
    Skoda Octavia II - Pobór prądu 0,63A rozładowuje mój nowy akumulator
    Po wyciągnięciu wszystkich pokazywało 0,37A i wkładałem po kolei i okazało się że:
    Bezpiecznik 12 pobiera 0,6A
    Bezpiecznik 15 pobiera 0,18A
    Bezpiecznik 23 pobiera 0,5A
    Bezpiecznik 24 pobiera 0,3A
    Skoda Octavia II - Pobór prądu 0,63A rozładowuje mój nowy akumulator
    dziwne jest to bo po wyciągnięciu wszystkich wychodzi 0,37 a po dodaniu tych co pobierają wychodzi 0,69A a na mierniku 0,63A
    gdzie może pobierać te 0,37A (i może ktoś przewiduje gdzie są usterki z tych bezpieczników (dodam że zamek zamyka i otwiera wszystko bez problemu szyby działają też dobrze lampki mogę sprawdzić a pod zapalniczkę mam podpięte radio CB

    A może tutaj pobiera te 0,37A (czy te bezpieczniki też sprawdzić ?
    Skoda Octavia II - Pobór prądu 0,63A rozładowuje mój nowy akumulatorSkoda Octavia II - Pobór prądu 0,63A rozładowuje mój nowy akumulator
    może ma ktoś schemat do tych przekaźników i bezpieczników?
  • #2
    spinacz
    Level 42  
    Ojjjjjjjjjj kolego jak Tobie miernik na zakresie 20A pokazuje 63A to ty lepiej nie dotykaj już się do auta zanim sam coś rozwalisz.
    Czy Ty masz pojęcie jakiego rzędu jest twój prąd "63A" ?
    Nie ma szans na taki prąd, jeśli już to 6,3A.
  • #3
    mateusz1065
    Level 9  
    spinacz wrote:
    Ojjjjjjjjjj kolego jak Tobie miernik na zakresie 20A pokazuje 63A to ty lepiej nie dotykaj już się do auta zanim sam coś rozwalisz.
    Czy Ty masz pojęcie jakiego rzędu jest twój prąd "63A" ?
    Nie ma szans na taki prąd, jeśli już to 6,3A.

    kolego myślę że ten portal jest od pomagania sobie a nie wyśmiewania się z pomyłek
  • #4
    spinacz
    Level 42  
    No to teraz powiedz ile pobiera jak już auto się uśpi.
  • #5
    lukasrsv
    Level 20  
    Nie masz jakichś urządzeń/obwodów podpiętych na "lewo" do klem akumulatora?
  • #6
    spinacz
    Level 42  
    Przecież na foto już widać że ma coś podpięte po za oryginalną instalacją.
    Pierw pomiar prądu na uśpionym aucie.
  • #7
    lukasrsv
    Level 20  
    Po za tym po ponownym podłączenia zasilania potrzeba poczekać aż prąd spadnie do stanu w którym naładują się wszystkie kondensatory w elektronice itp.
  • #8
    spinacz
    Level 42  
    lukasrsv wrote:
    poczekać aż prąd spadnie do stanu w którym naładują się wszystkie kondensatory
    co ???
    Wiesz ile trwa czas ładowania kondensatora ? Co ty piszesz za brednie.
    Poczekać trzeba po zamknięciu auta aż uśpią się moduły np drzwi, radio dopiero wtedy masz prąd spoczynkowy auta i wszystkie komponenty wiedzą że auto jest zamknięte i mają nie pobierać prądu.
    Czy wymieniałeś np radio albo było coś robione że akumulator zaczął się rozładowywać ?
  • #9
    lukasrsv
    Level 20  
    Z tymi kondensatorami to była taka przenośnia więc się nie unoś.:)
  • #10
    Ireneo
    Level 42  
    lukasrsv wrote:
    Z tymi kondensatorami to była taka przenośnia więc się nie unoś.:)

    To nie jest portal dla przenośni.Autor niech też błędy sprawdzi.Oraz jak sam sobie sugerował,pod maską.I niech napisze ile czeka.
  • #11
    mateusz1065
    Level 9  
    spinacz wrote:
    Przecież na foto już widać że ma coś podpięte po za oryginalną instalacją.
    Pierw pomiar prądu na uśpionym aucie.


    tak na uśpieniu czyli po kilku minutach pokazuje 0,63A na zakresie 20A

    Dodano po 2 [minuty]:

    raczej tylko alarm jeśli chodzi o te dwa cieniutkie kabelki podpięte pod listwę

    Dodano po 4 [minuty]:

    spinacz wrote:
    lukasrsv wrote:
    poczekać aż prąd spadnie do stanu w którym naładują się wszystkie kondensatory
    co ???
    Wiesz ile trwa czas ładowania kondensatora ? Co ty piszesz za brednie.
    Poczekać trzeba po zamknięciu auta aż uśpią się moduły np drzwi, radio dopiero wtedy masz prąd spoczynkowy auta i wszystkie komponenty wiedzą że auto jest zamknięte i mają nie pobierać prądu.
    Czy wymieniałeś np radio albo było coś robione że akumulator zaczął się rozładowywać ?

    tak za kazdyn razwm czekałem aż auto się uśpi ok. 2min i wtedy spadało do 0,63A jedynie zostało wpięte radio CB ale to już dawno i żadnego problemu nie było

    Dodano po 4 [minuty]:

    Ireneo wrote:
    lukasrsv wrote:
    Z tymi kondensatorami to była taka przenośnia więc się nie unoś.:)

    To nie jest portal dla przenośni.Autor niech też błędy sprawdzi.Oraz jak sam sobie sugerował,pod maską.I niech napisze ile czeka.


    chodzi o te bezpieczniki pod maską?
    a po zamknięciu drzwi czekam ok. 2min aż prąd spadnie i wtedy pokazuje 0,63A
  • #12
    yogi009
    Level 43  
    Mateuszu, podjedź ty lepiej do jakiegoś kumatego elektryka, niech zrobi z tym porządek. Nie obraź się, ale jak czytam te Twoje merytoryczne wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że jeszcze sobie szkody narobisz dłubiąc w instalacji. A pożaru pewnie byś sobie nie życzył...
  • #13
    pompon78
    Level 2  
    Witam
    ponowie temat bo zasugerowałem sie tym co napisałkolega spinacz..po wymianie radia w mojej skodzie rozładowuje mi moje aku do zera i mam problem z odpalaniem rano..czy jest to mozliwe?elektryk stwierdził że to główny komputer..drugi magik stwierdził że jest to wszystko połaczone i stawia na radio....zobaczymy rano..chyba ze ma ktos jakis pomysłna to
  • #14
    spinacz
    Level 42  
    Radio na jakie wymieniłeś? Nie czasem jakieś seryjne na nowsze seryjne np z navi? Może auto Ci się nie usypia i tu problem, może bramka CAN jest zbyt stara do nowego radia jeśli jest seryjne.
  • #15
    pompon78
    Level 2  
    Radio jest wstawione z duzym wyświetlaczem..co do modelu to jak przyprowadze od mechanika to podam..nadmieniam ze wczesniej było radio z navi i gosc zmienił przed sprzedażą dla mnie na takie same ale bez nawigacji..i od tego sie zaczeły problemy z aku

    Dodano po 3 [minuty]:

    A jezeli jest zbyt stara do nowego radia to da sie cos z tym zrobić?
  • #16
    spinacz
    Level 42  
    I możliwe że problemem jest tylko źle zakodowana bramka.
  • #17
    pompon78
    Level 2  
    wstawienie jakiegos modułu jak stwierdził mechanik rozwiąże problem...a mówili fajny samochód bierz go...
  • #18
    pompon78
    Level 2  
    Witam ponownie..prąd uciekał ponieważ radio brało..po wstawieniu modułu i wrzuceniem programu wszystko wrociło do normy..