Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault master - Błąd df053

robsongostynin 23 Jan 2018 21:47 13701 10
  • #1
    robsongostynin
    Level 9  
    Witam mam problem ze swoim masterem z 2007 roku silnik 2.5 dCi 120 koni mianowicie wyskakuje mi błąd o przeładowaniu ciśnienia w listwie i zapala się spirala i tryb awaryjny.podmienione zostało wszystko co możliwe. Czy ktoś się orientuje czy pompa z modelu euro 3 będzie latać w euro 4 czyli po 4 roku i czy na pracę mogą mieć wpływ dwa wtryskiwacze również z euro 3 dodam jeszcze że z tym błędem odrazu wyskakuje błąd alternatora . Brak mi już sił na niego
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #3
    migmig85
    Level 26  
    robsongostynin wrote:
    podmienione zostało wszystko co możliwe

    Co masz na myśli napisz co podmieniałeś ??
  • #4
    piotrekwoj1
    Level 39  
    A jakie ciśnienie pokazuje komputer w parametrach rzeczywistych?
  • #5
    robsongostynin
    Level 9  
    Wtryski listwa pompa nowy filtr wszystko co możliwe w parametrach rzeczywistych wykresy nakładają się ładnie w momencie wywalenia błędu przeładowanie na poziomie 250 bar za dużo . Dodam iż że po 4 miesiącach poddali się specjaliści od common rail.
  • #6
    karolrak
    Level 18  
    Jeżeli usterka występuje po każdym rozruchu to jest założona inna pompa wysokiego ciśnienia lub trzeb zmienić Clipem typ pompy na prawidłowy.
  • #7
    rzemyk90
    Level 20  
    Adaptacja pompy była robiona? Wiązka sprawdzona do wszystkich wszystkich czujników i zaworów sterujących od CR ?
  • #8
    bsv2001
    Level 17  
    Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa
    Lub Pompa wtryskowa
    Sprawdź wióry metalowe w filtrze
    i zawór na rampie
    Renault master - Błąd df053
  • #9
    robsongostynin
    Level 9  
    Zawory regulatory wszystko podmieniane ze 100 procentowego. Pytanie dla mnie najważniejsze pompa jest założona od wersji do 2006 roku . Ponodz specjaliści mówią że nie ma to znaczenia gryzł ktoś taki temat?
  • #10
    genek1000
    Level 34  
    Szczerze to nie spotkałem się jeszcze w masterze z za wysokim ciśnieniem na CR w trakcie normalnego użytkowania .
    Zawsze to było za niskie :cry:
    Pytanie brzmi co pokazuje CLIP ?
    Z tym odczytem że odchylenie dodatnie to może być błąd tłumaczenia.
    CLIP przy tym błędzie też pisze bzdury typu " zwiększenie recyrkulacji spalin"
    ale w odczycie danych dla błędu pisze już prawidłowo odchyłkę ciśnienia od żądanego na minusie.
    Pompy różnią się regulatorem i ta druga po zapaleniu od razu wywala za wysokiego ciśnienie i zdrowo stuka w silniku .
    Podejrzewam że błąd który opisujesz pojawia się podczas jady pod obciążeniem
  • #11
    diodabg
    Level 30  
    robsongostynin wrote:
    czy na pracę mogą mieć wpływ dwa wtryskiwacze również z euro 3

    Komputer przelicza wszystko do danych wtryskow i nie powinno sie ich zamieniac bo moga miec inna tolerancje i oczywiscie pompa tez powinna byc wlasciwa .
    W 2007 wlasnie jest okres przejsciowy i niepotrzebnie ktos zrobil z auta Frangesteina bo niby pewnie mialo byc taniej a teraz wywalisz wiecej na znalezienie przyczyny.
    Tak jak piszesz ciezko ci cos doradzic jezeli sam przyznajesz ze poskladany masz uklad z kilku systemow.