Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault master - Błąd df053

robsongostynin 23 Jan 2018 21:47 19191 10
  • #1
    robsongostynin
    Level 10  
    Witam mam problem ze swoim masterem z 2007 roku silnik 2.5 dCi 120 koni mianowicie wyskakuje mi błąd o przeładowaniu ciśnienia w listwie i zapala się spirala i tryb awaryjny.podmienione zostało wszystko co możliwe. Czy ktoś się orientuje czy pompa z modelu euro 3 będzie latać w euro 4 czyli po 4 roku i czy na pracę mogą mieć wpływ dwa wtryskiwacze również z euro 3 dodam jeszcze że z tym błędem odrazu wyskakuje błąd alternatora . Brak mi już sił na niego
  • #3
    migmig85
    Level 26  
    robsongostynin wrote:
    podmienione zostało wszystko co możliwe

    Co masz na myśli napisz co podmieniałeś ??
  • #4
    piotrekwoj1
    Level 39  
    A jakie ciśnienie pokazuje komputer w parametrach rzeczywistych?
  • #5
    robsongostynin
    Level 10  
    Wtryski listwa pompa nowy filtr wszystko co możliwe w parametrach rzeczywistych wykresy nakładają się ładnie w momencie wywalenia błędu przeładowanie na poziomie 250 bar za dużo . Dodam iż że po 4 miesiącach poddali się specjaliści od common rail.
  • #6
    karolrak
    Level 18  
    Jeżeli usterka występuje po każdym rozruchu to jest założona inna pompa wysokiego ciśnienia lub trzeb zmienić Clipem typ pompy na prawidłowy.
  • #7
    rzemyk90
    Level 20  
    Adaptacja pompy była robiona? Wiązka sprawdzona do wszystkich wszystkich czujników i zaworów sterujących od CR ?
  • #8
    bsv2001
    Level 17  
    Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa
    Lub Pompa wtryskowa
    Sprawdź wióry metalowe w filtrze
    i zawór na rampie
    Renault master - Błąd df053
  • #9
    robsongostynin
    Level 10  
    Zawory regulatory wszystko podmieniane ze 100 procentowego. Pytanie dla mnie najważniejsze pompa jest założona od wersji do 2006 roku . Ponodz specjaliści mówią że nie ma to znaczenia gryzł ktoś taki temat?
  • #10
    genek1000
    Level 35  
    Szczerze to nie spotkałem się jeszcze w masterze z za wysokim ciśnieniem na CR w trakcie normalnego użytkowania .
    Zawsze to było za niskie :cry:
    Pytanie brzmi co pokazuje CLIP ?
    Z tym odczytem że odchylenie dodatnie to może być błąd tłumaczenia.
    CLIP przy tym błędzie też pisze bzdury typu " zwiększenie recyrkulacji spalin"
    ale w odczycie danych dla błędu pisze już prawidłowo odchyłkę ciśnienia od żądanego na minusie.
    Pompy różnią się regulatorem i ta druga po zapaleniu od razu wywala za wysokiego ciśnienie i zdrowo stuka w silniku .
    Podejrzewam że błąd który opisujesz pojawia się podczas jady pod obciążeniem
  • #11
    diodabg
    Level 30  
    robsongostynin wrote:
    czy na pracę mogą mieć wpływ dwa wtryskiwacze również z euro 3

    Komputer przelicza wszystko do danych wtryskow i nie powinno sie ich zamieniac bo moga miec inna tolerancje i oczywiscie pompa tez powinna byc wlasciwa .
    W 2007 wlasnie jest okres przejsciowy i niepotrzebnie ktos zrobil z auta Frangesteina bo niby pewnie mialo byc taniej a teraz wywalisz wiecej na znalezienie przyczyny.
    Tak jak piszesz ciezko ci cos doradzic jezeli sam przyznajesz ze poskladany masz uklad z kilku systemow.