Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW passat b6 1.9 tdi BXE 105 km Brak mocy zero błędów

25 Sty 2018 00:12 7710 22
  • Poziom 3  
    Witam
    passat b6 1.9 tdi BXE 105 km
    został wyczyszczona turbina pracuje jest ok układ podciśnień sprawdzony jest ok układ dolotowy szczelny. brak błędów w komputerze samochód niby jedzie ale brakuje mu dynamiki. proszę o pomoc w załaczniku przesyłam logi
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 25  
    Przepływka,sterownik silnika
  • MetalworkMetalwork
  • Spec od drukarek
    Kopci ?
    Filtry były kiedyś wymieniane ?
    Obroty falują ?
  • Poziom 30  
    Czy ta przepływka nie jest trafiona?
  • Poziom 3  
    tomrom1985 napisał:
    Czy ta przepływka nie jest trafiona?
    . No właśnie nie jestem pewny i właśnie wrzuciłem logi by ktoś rzucił okiem i podpowiedział coś 😉

    Dodano po 2 [minuty]:

    tomrom1985 napisał:
    Czy ta przepływka nie jest trafiona?
    . Filtr powietrza czyściutki . Odpinalem przepływke i jazda próbna i brak poprawy
  • Poziom 30  
    No jak dla mnie to nienaturalne jest jej zachowanie . Od tego co oczekuje i co dostaje. Tym bardziej,że tak jak by zawiesiła się
  • Poziom 25  
    Jeśli przekłamuje to błędu nie będzie i jazdy też nie będzie
  • Poziom 3  
    sulof1601 napisał:
    Jeśli przekłamuje to błędu nie będzie i jazdy też nie będzie
    . Jadę dzisiaj podłożyć przepływke i sprawdzę czy zabieg pomógł

    Dodano po 9 [godziny] 31 [minuty]:

    Dodano po 2 [minuty]:

    tomrom1985 napisał:
    No jak dla mnie to nienaturalne jest jej zachowanie . Od tego co oczekuje i co dostaje. Tym bardziej,że tak jak by zawiesiła się
    przepływka podłożona brak poprawy czujnik ciśnienia doładowania tez brak poprawy wiec zostaje chyba tylko turbina
  • Poziom 30  
    Zajrzyj w wężę do IC. MOże trzeba wymontować i wypłukać
  • Poziom 10  
    Odpowietrzenie zaworu sterującego i przewody podciśnienia do sprawdzenia, a jaki był powód tych prac?
  • Poziom 3  
    RedEd napisał:
    Odpowietrzenie zaworu sterującego i przewody podciśnienia do sprawdzenia, a jaki był powód tych prac?
    odpowietrzania zaworu sterującego ? W jaki sposób ?
  • Poziom 10  
    Masz albo zawór pojedynczy albo wielozawór do sterowania turbo i egr i do prawidłowej pracy musi dostawać powietrze aby siłownik (gruszka) mogła się cofnąć, wszelkie zakłócenia w działaniu tego układu skutkują albo błędami albo brakiem prawidłowych osiągów, kiedyś dostałem do wymiany egr w Fordzie bo komputer wskazał błąd i wg wszelkich wskazówek serwisowych ma być wymieniony egr a przyczyną była ćma w przewodzie odpowietrzającym elektrozawór egr który to powinien być podłączony do filtra powietrza a nie był. Niewykluczone, że trzeba wykonać adaptację.
  • Poziom 38  
    krystian_12 napisał:
    passat b6 1.9 tdi BXE 105 km

    Nie chcę być czarnowidzem ale to dość awaryjne silniki. Jaki przebieg na zegarach? Być może panewka korbowodu (oby nie).

    Jeśli ktoś oszczędzał na wymianie oleju w tym silniku i nie płukał z sadzy to mogą być panewki lub wytarte wałki rozrządu (awaryjne były pompy oleju).
  • Poziom 3  
    E8600 napisał:
    krystian_12 napisał:
    passat b6 1.9 tdi BXE 105 km

    Nie chcę być czarnowidzem ale to dość awaryjne silniki. Jaki przebieg na zegarach? Być może panewka korbowodu (oby nie).

    Jeśli ktoś oszczędzał na wymianie oleju w tym silniku i nie płukał z sadzy to mogą być panewki lub wytarte wałki rozrządu (awaryjne były pompy oleju).
    wyciąglem jeszcze raz turbinę i rozebralem do geometri i zauważyłem ze łopatki od zmiennej geometri obcierała o powierzchnie która jest za nimi i nawet wyrobiły rowki od ocierania wiec myśle ze to chyba jest powód tego ze ta turbina tak słabo pompuje
  • Poziom 3  
    wymieniłem turbine troche lepiej ale bez szału, podłożyłem sterownik podciśnień i tu był duzo lepszy efekt ale i tak nie ciągnie tak jak powinien wrzucam logi po wymienianie turbiny oraz podłożonym sterowniku podciśnień
  • Poziom 10  
    A przy pompie podciśnienia króciec jest szczelny?
  • Poziom 3  
    RedEd napisał:
    A przy pompie podciśnienia króciec jest szczelny?
    Wiem ze był uszkodzony przewód podcisniowy przy vacuum i trochę czasu było jedzone było na tym i zastanawiam wie czy vacuum daje prawidłowe podciśnienie jutro będę miał zegar i zmierzę jakie vacuum daje podciśnienie
  • Poziom 30  
    Może dziwne , ale w necie są 2schematy podłączeń przewodów podciśnienia pod N75. Możesz napisać jak Ty masz podłączone?
  • Poziom 3  
    tomrom1985 napisał:
    Może dziwne , ale w necie są 2schematy podłączeń przewodów podciśnienia pod N75. Możesz napisać jak Ty masz podłączone?
    ja nie ma n75 tylko ten blok podciśnieniowy
  • Poziom 10  
    Witam

    Panowie może taka sugestia. Mam Passata B6 1.9 BLS i też borykałem się z opisywanym problemem.

    U mnie wymiana wkładu pompy paliwa (W zbiorniku) rozwiązała temat. Stara była częściowo zapchana i zatarta. Pompa nie podawała wystarczającej ilości paliwa i miała problem z reakcją na pedał gazu.

    Nadmieniam fakt że trafiona pompa paliwa też nie wykazywała żadnych błędów...
  • Poziom 3  
    Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
  • Poziom 1  
    Czy problem rozwiązany? Co było przyczyną?
  • Poziom 3  
    Pompa paliwa w zbiorniku i pompa tandenowa