Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FERGUSON HEARME CD250BT czy Wieża PHILIPS MCM 2350

cent23 25 Sty 2018 17:40 246 2
  • #1 25 Sty 2018 17:40
    cent23
    Poziom 2  

Witam wszystkich. Jestem nowy i raczej zielony w temacie audio. Szukam sprzętu grającego. Znalazłem z bardzo dobrymi opiniami dwie wieże (w temacie).
    Która z nich będzie lepsza? Może coś innego w tej cenie?
    Pierwsze myślałem nad głośnikiem stojącym (kolumna aktywna) coś jak LG FH6 lub Blaupunkt PS05DB. Ale podobno nie jest to dobre rozwiązanie do domu, może się mylę.
    Reasumując nie chce się bawić w jakieś składaki, do wydania mam max 1000zł, audiofilem nie jestem. Sprzęt głownie w domu do oglądania filmów z tv i słuchania muzyki.
    Co najlepiej wybrać?

0 2
  • #2 25 Sty 2018 17:49
    398216 Usunięty
    Poziom 43  

cent23 napisał:
    Znalazłem z bardzo dobrymi opiniami dwie wieże (w temacie).
    Która z nich będzie lepsza?

W zasadzie to podobna klasa i jakości i brzmienia. Philips nie ma dodatkowego wejścia sygnału z zewnątrz, więc np. komputera czy telefonu/MP3'ki nie podłączysz.
    cent23 napisał:
    G FH6 lub Blaupunkt PS05DB. Ale podobno nie jest to dobre rozwiązanie do domu, może się mylę.
    Nie mylisz się. To rodzaj sprzętu dla małolatów podniecających się ilością zer po jedynce w oznaczeniu mocy PMPO.
    cent23 napisał:
    Co najlepiej wybrać?
    Najlepiej - o ile masz taką możliwość, a się opłaca mieć - podejść, podjechać do jakiegoś sklepu/salonu ze sprzętem i po prostu posłuchać na spokojnie kilku podobnych cenowo zestawów (zwracając uwagę czy poza jakością mają te udogodnienia jakich potrzebujesz typu BT, AUX itp.)

0
  • #3 25 Sty 2018 19:05
    cent23
    Poziom 2  

Dzięki za odpowiedź. Faktycznie Philips nie ma bluetooth. Przeoczyłem to.
    Znalazłem jeszcze kilka.
    A więc zostaje Ferguson HearMe CD250BT
    nr 2: LG CM4360