Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centrala KX-TA308 - Dzwonią wszystkie telefony a powinien jeden

25 Sty 2018 20:50 381 4
  • Poziom 2  
    Problem jest taki,
    Centrala zaprogramowana była w trybie DISA1.
    Któregoś dnia przestała reagować na wywołanie z miasta.
    Jedynym objawem dzwonienia z miasta była lampka na telefonie systemowym - bez dzwonka.
    Centrala nie odbierała połączenia i nie dawała zapowiedzi.

    Zmiana parametrów na inny w 414-416 i 408-410 nie powodowała zmiany zachowania centrali.
    Zrobiłem reset 999 CO 1.

    Jest tylko jedna linia miejska na CO1

    I teraz tak.
    Tryb DISA1 zaczął działać- centrala odbiera połączenie, daje zapowiedź, reaguje na DTMF, łączy wybrany numer.
    Ale gdy abonent nie wybiera numeru wewnętrznego i czeka zaczynają dzwonić wszystkie telefony wewnętrzne.

    Co ciekawe po zmianie na tryb Normal niezależnie co wpiszę w 408-410 również dzwonią wszystkie telefony.
    W 408 dla poszczególnych linii centrala przyjmuje i zapamiętuje wartość disable a mimo to telefon dzwoni.
    W trybie DIL po wybraniu jednej linii wewnętrznej jest to samo - dzwonią wszystkie telefony.

    Ktoś coś pomoże ?
  • Poziom 2  
    Ciekawe, mam instrukcję (ang) Instalation manual KX-TA308 i tam nie ma 452.
    Jest 424 i następny 500.
  • Poziom 2  
    To w tej jest 408-410 Flexible Ring Assignment
    Ustawiłem wszystkie linie oprócz pierwszej na disable.
    Nic to nie dało.
    W instrukcji piszą, że to działa tylko z trybem Normal.
    Ale nawet gdy ustawi się Normal w (414-416) to i tak dzwonią wszystkie.

    Przychodzi mi do głowy tylko reset całkowity.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Poza tym to jest zupełna zagwozdka:
    Po ustawieniu linii CO1 w tryb DIL (direct in Line) i przypisanie do jednej konkretnej linii wewnętrznej (#01) też dzwonią wszystkie.
    Może tu chodzi o zupełnie coś innego.
    Jakieś przekierowanie sekretarka włączyła ?

    Dodano po 15 [godziny] 53 [minuty]:

    Problem rozwiązany został przez całkowity reset 999
    i zaprogramowanie centrali od zera.
    Na razie chodzi.