Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Kyocera FS-3040MFP plus plamy na wydruku

26 Sty 2018 15:37 405 3
  • Poziom 2  
    Witam,

mam problem z drukarką Kyocera FS-3040MFP, plus który widać na załączonym skanie.
    Kyocera FS-3040MFP plus plamy na wydrukuimg001.jpg Download (1.17 MB)
    Jak rozumiem, gdzieś w urządzeniu utknął kawałek papieru, tylko nie wiem, gdzie.

Wybaczcie brak profesjonalnego nazewnictwa, jestem tylko księgową...

Wyjęłam toner i tę szufladkę na niego. W szufladce wykręciłam śrubki trzymające srebrną ściankę i wyczyściłam porządnie wszystko, a przede wszystkim tę srebrną rolkę (mnóstwo toneru zmarnowałam... ).

Wyczyściłam też wszystko, do czego udało mi się dotrzeć (nie wykręcając innych śrub) w drukarce, pod szufladką.

Z lewej strony drukarki wyjęłam również (poprzez naciśnięcie szarego guzika za zbiornikiem na zużyty toner) panel z 2 rolkami, które wyczyściłam płynem do mycia szyb.

Zaglądałam z tyłu drukarki, tam nie dostrzegłam nic, co mogłabym wyczyścić.

Moje pytanie: czy ktoś mógłby mi wskazać, gdzie ten diabelski kawałek papieru utknął i jak do niego dotrzeć? I czy to na pewno kawałek papieru jest, bo pewności to ja nie mam.

Dodam, że około półtora miesiąca temu przy drukowaniu naklejek na segregatory kawałek naklejki utknął w drukarce. Wtedy też byłam bezradna, zadzwoniliśmy po serwis i problem rozwiązali (niestety nie było mnie przy tym).
    Tym razem drukowane były tylko normalne kartki i nie zauważyłam, żeby jakiegoś fragmentu kartki brakowało, jak w przypadku naklejek. Czy to możliwe, że serwisant źle wyczyścił drukarkę i po takim czasie wyszedł problem spowodowany tamtą awarią, czy to nie ma ze sobą nic wspólnego?

Z góry dziękuję za pomoc!

Kasia
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Mi to wygląda na uszkodzoną rolkę grzejną - do wymiany.