Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Yamaha PianoCraft MCR-840 - Jak podlaczyc audio z tv Sony bravia 26EX320 do Yama

krys83 27 Jan 2018 22:54 6321 4
    krys83
    Level 6  
    Mam problem z podlaczeniem Yamaha PianoCraft MCR - 840 do Sony bravia 26EX320
    Chodzi mi o podlaczenie dzwieku z telewizora do wiezy Yamaha.
    DVD z Yamaha udalo mi sie polaczyc I odtwarza obraz I dzwiek.
    Probowalem polaczenia optycznego , HDMI oraz czincze.Wszystko na nic. Czy powinienem cos podlaczyc dodatkowego, konwerter ?
    A moze robie jakis blad w ustawieniach telewizora, chociaz chyba juz wszystko wyprobowalem.Jestem amatorem bez wiekszej wiedzy technicznej.
    Bardzo prosze o podpowiedz.
    Pozdrawiam
  • Helpful post
    Polon_us
    Level 42  
    Możliwe są dwa rozwiązania:

1 - ekonomiczne - przewód minijack-> 2xCINCH -
    -> połączenia - wyjście słuchawkowe (TV) do Audio IN lub AUX (Yamaha)
    Przy tym połączeniu poziom dźwięku może być regulowany zarówno pilotem TV i Yamahy.
    Co może doprowadzić do pewnego "bałaganu"

2 - konwerter DAT np. FIIO3 - przewód optyczny i 2xCINCH
    -> połączenia - wyjście optyczne (TV) do konwertera (wejście)
    wyjście konwertera CINCH do wejścia Audio lub AUX (Yamaha)

Regulacja dźwięku tylko pilotem Yamahy.
    W ustawieniach telewizora konieczne będzie uaktywnienie wyjścia optycznego.
    krys83
    Level 6  
    Bardzo dziekuje za podpowiedz.
    Przed odpowiednim zakupem chcialbym zapytac ktore podlaczenie jest lepsze pod katem jakosci sygnalu audio. Czy moze jest to sprawa indywidualnego odbioru I musze sprawdzic to sam ?
    Pozdrawiam
  • Helpful post
    Polon_us
    Level 42  
    Jakościowo dźwięk będzie lepszy przy wykorzystaniu konwertera DAC, czyli opcja #2.
    krys83
    Level 6