Witam,
Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie.
Auto, Renault Master 2.3 dci 165km.
W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej.
Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze.
Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki pod głowicą, nowy rozrząd (dobrze ustawiony) i nowych wtryskiwaczach (tak nowych, nie używanych) + podkładki 2mm pod wtryskiwacz, po złożeniu wszystkiego i dopisanie Clip'em wtryskiwaczy do komputera autko odpala od cyknięcia,na obrotach chodzi równo, nie kopci, lecz nie posiada wgl. mocy, dopiero od ok. 2.7 tyś obrotów do 3tyś czuć nagle przyspieszenie, lecz wcześniej wgl nie ma mocy i podczas przyspieszania oraz na wolnych obrotach słychać "granie" wtryskiwaczy. Korekty wedle clip'a to 0.8-1.5 na każdym wtryskiwaczy. Co może być przyczyną ? Brakuje już pomysłów. Elektronicznie nie ma żadnego błędu.
Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie.
Auto, Renault Master 2.3 dci 165km.
W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej.
Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze.
Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki pod głowicą, nowy rozrząd (dobrze ustawiony) i nowych wtryskiwaczach (tak nowych, nie używanych) + podkładki 2mm pod wtryskiwacz, po złożeniu wszystkiego i dopisanie Clip'em wtryskiwaczy do komputera autko odpala od cyknięcia,na obrotach chodzi równo, nie kopci, lecz nie posiada wgl. mocy, dopiero od ok. 2.7 tyś obrotów do 3tyś czuć nagle przyspieszenie, lecz wcześniej wgl nie ma mocy i podczas przyspieszania oraz na wolnych obrotach słychać "granie" wtryskiwaczy. Korekty wedle clip'a to 0.8-1.5 na każdym wtryskiwaczy. Co może być przyczyną ? Brakuje już pomysłów. Elektronicznie nie ma żadnego błędu.