Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Polo 6N 96r. 1.4 AEX - Wymiana przewodów wspomagania - zakuwanie, parametry

senio5558 29 Sty 2018 18:27 996 3
  • #1 29 Sty 2018 18:27
    senio5558
    Poziom 10  

    Witam. Posiadam Polo 6N 1.4 AEX hatchback, 96r. ze wspomaganiem. Stalowe przewody są mocno skorodowane. Chciałbym wymienić wszystkie czyli od tłoka obustronnego do zaworu sterującego (2szt) oraz przewód ciśnieniowy i powrotny. Przewody te chciałbym zakuć. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć:
    - Jakie długości mają poszczególne przewody.
    - Jaki przewód ciśnieniowy najlepiej użyć (pewnie jakiś olejoodporny). Czy są jakieś inne obostrzenia (temperatura, odczyn płynu wspomagania).
    - Jakie są wymiary końcówki oczkowej (M14?)
    - Jakiego typu będą potrzebne uszczelki pod końcówki oczkowe? Podobno miedziane?
    - Ile wynosi średnica wewnętrzna przewodu? Czy jest ona krytyczna jeśli będzie źle dobrana np. wspomaganie będzie chodzić za luźno?
    - W niektórych dokumentacjach do tego modelu widnieje czujnik ciśnienia wpięty w przewód wspomagania, aczkolwiek nie znalazłem go w swoim samochodzie. Może ktoś potwierdzić czy rzeczywiście go nie ma czy coś przeoczyłem.
    - Jakie są wymiary śrub drążonych (prawdopodobnie M14x1.5 ale nie wiem jaka długość, przypuszczam że długość gwintu: 13mm i długość całkowita: 25mm)
    VW Polo 6N 96r. 1.4 AEX - Wymiana przewodów wspomagania - zakuwanie, parametry

    Przewody o które mi chodzi i ich stan:
    VW Polo 6N 96r. 1.4 AEX - Wymiana przewodów wspomagania - zakuwanie, parametry

    Pozdrawiam!

    0 3
  • Sklep HeluKabel
  • #2 29 Sty 2018 20:37
    jenusz11
    Poziom 20  

    szukaj używanych w lepszym stanie albo oczyść i pomaluj te jak się jeszcze da , ciężko będzie dorobić idealnie takie same

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 21 Lut 2018 18:06
    senio5558
    Poziom 10  

    A orientuje się ktoś może czy wymiana przewodów na gumowe nie wpłynie na zwiększenie temperatury oleju wspomagania co może doprowadzić do uszkodzenia elementów układu? Przewody te mają budowę gumowo-metalową i zastanawiam się czy te metalowe części nie mają na celu odprowadzania ciepła, ponieważ w niektórych samochodach są chłodnice płynu wspomagania. Wiem, że można kupić używane lub dorobić z metalowymi częściami ale z chociażby z ciekawości chciałbym się dowiedzieć czy przewód gumowy byłby błędem.

    1
  • #4 22 Lut 2018 11:01
    kakibara
    Poziom 27  

    Cześć, kiedyś w passacie wymieniłem przewody na miedziane - oczywiście zastąpiłam te stalowe. Przez 3 lata nie było problemów. Te stalowo - gumowe poszukaj używane cena w serwisie kosmos.
    Nie można ich zastąpić samym przewodem hydraulicznym.
    P.s. najprościej zdemontuj i zawieź do zakładu specjalizującego. Się w naprawie przewodów hydraulicznych wszystko zrobią jak trzeba.

    0