Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TRW zacisk-czy po regeneracji? - Jak poznać czy nowy czy po regeneracji?

xrsxrs 29 Sty 2018 18:43 1329 20
  • #1 29 Sty 2018 18:43
    xrsxrs
    Poziom 3  

Witam, czy da się jakoś na oko bez rozkręcania sprawdzić czy zacisk hamulca tylni firmy TRW kupiony w sklepie jest nowy czy po regeneracji. Pytam bo wiele sklepów motoryzacyjnych sprzedaje zarówno nowe jak i regenerowane więc po czy mam poznać że mnie nie oszukali i dali regenerowany choć zapłaciłem za droższą nówkę. Oczywiście dostałem ładny czyściutki, nie zardzewiały, w oryginalnym pudełeczku itp ale może regenerowane też tak ładnie wyglądają (nie znam się).

0 20
  • #2 29 Sty 2018 20:14
    91and1
    Poziom 7  

Kupowałem zacisk po regeneracji - w miejscu gdzie powinny być fabryczne otwory na sprężynę, która dociska zacisk do jarzma, otworów nie było ( w starych otworach został drut sprężynowy i musiałem wywiercić obok nowe otwory ) dodatkowo tłoczek miał lekkie wżery ale wysztko było ładnie wyczyszczone i pomalowane. Regenerowany działa już u mnie jakieś 5 lat i około 80 tys. km zrobione bezproblemowo.

1
  • #3 29 Sty 2018 21:46
    migmig85
    Poziom 22  

Jak jest dobrze wypiaskowany, pomalowany i dobrze zregenerowany to dłuższa jego żywotność .

0
  • #4 01 Lut 2018 01:44
    xrsxrs
    Poziom 3  

czyli wychodzi z tego że bardzo ciężko poznać jak ładnie zregenerowany; kolejne pole do manewru dla oszustów i naciągaczy w tym kraju. Co z tego że mi przejedzie 50-80tys, a może rozpadnie się po 20tys, kupuje nówkę to ma być nówka a nie przekręt.

0
  • #5 01 Lut 2018 07:38
    andrzej20001
    Poziom 42  

Kup w aso. W kartoniku.

0
  • #6 01 Lut 2018 16:40
    xrsxrs
    Poziom 3  

andrzej20001 napisał:
    Kup w aso. W kartoniku.