Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Dołożenie Centralnego zamka VW PASSAT B5 1.6b 1998r AHL

30 Sty 2018 09:02 1068 6
  • Moderator - Komputery Serwis
    Z którego roku jest Passat? Domniemam że masz zwykły kluczyk, nie scyzoryk?
  • Poziom 5  
    1998 przed lift, tak mam zwykły grot , wydaje mi się że nie posiadał pilota . Pewności nie mam ponieważ auto kupiłem z Niemiec , od handlarza
  • Moderator - Komputery Serwis
    BoneBone napisał:
    wydaje mi się że nie posiadał pilota

    To dziwne, bo te roczniki miały już kluczyk scyzoryk z pilotem =>
    Dołożenie Centralnego zamka VW PASSAT B5 1.6b 1998r AHL

    Jaki masz cel w dołożeniu Blokera? Pytam, ponieważ jeśli chodzi o zamykanie auta z pilota a był tam fabrycznie kluczyk scyzoryk, to łatwiej było by go zakodować (transponder immo do przełożenia) niż dokładać cały moduł.
  • Poziom 5  
    RADU23 napisał:
    BoneBone napisał:
    wydaje mi się że nie posiadał pilota

    To dziwne, bo te roczniki miały już kluczyk scyzoryk z pilotem =>
    Dołożenie Centralnego zamka VW PASSAT B5 1.6b 1998r AHL

    Jaki masz cel w dołożeniu Blokera? Pytam, ponieważ jeśli chodzi o zamykanie auta z pilota a był tam fabrycznie kluczyk scyzoryk, to łatwiej było by go zakodować (transponder immo do przełożenia) niż dokładać cały moduł.

    Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Własnie nie mam zielonego pojęcia jedyne co dostałem to 2 zwykłe klucze i jeden serwisowy plastikowy z taką kartką
  • Pomocny post
    Moderator - Komputery Serwis
    BoneBone napisał:
    jeden serwisowy plastikowy z taką kartką

    Do kodowania immo.

    BoneBone napisał:
    Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć .

    Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat =>
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic271661.html
  • Poziom 5  
    Centralny śmiga jak z salonu , założyłem już go w sumie po dodaniu postu i kolega RADU23 podesłał idealny post ( dzięki w sumie sporo mi pomógł ) . Jedyne co mogę dodać to wszystko jest dziecinnie proste wystarczy trochę czasu , probówka , osobiście sam zakładalem to około 2 h z lutowaniem , posciaganiem plastików . Dobre miejsce do podłączenia plusa i minusa jest po zdjęciu dolnego boczka kokpitu . Znajduje się to pod samą ściana grodziową . Dzięki wielkie za podpowiedzi . Temat uważam za zamknięty