Witam
Mam problem z autem . Zawsze rano musze długo kręcić żeby motor zaskoczył. W zimie musze go suszarka podgrzewać żeby w końcu zaskoczył. Pytałem kolegów mechaników. Zalecili :
Wymiana świec żarowych - wymienione Boscha.
założenie zaworu zwrotnego - założyłem
Założenie pompki ręcznej na przewodzie ( przezroczysty) miedzy filtrem a zbiornikiem - założyłem
Auto dalej ma ten sam problem. Zauważyłem ze cofa się ropa. Na przezroczystym przewodzie miedzy filtrem paliwowym a zbiornikiem cofnięte jest paliwo tak 5-6 cm.
Bardzo bym prosił o poradę co jeszcze mogę zrobić żeby wreszcie ten problem rozwiązać.
Auto jak już zapali to chodzi idealnie. Równo. Potem jak zgaszę i zastartuje to wszystko jest ok aż do następnego poranka.
Czekam na odpowiedz i z góry dziękuję bo już nie mam więcej pomysłów co mam sprawdzić.
Mam problem z autem . Zawsze rano musze długo kręcić żeby motor zaskoczył. W zimie musze go suszarka podgrzewać żeby w końcu zaskoczył. Pytałem kolegów mechaników. Zalecili :
Wymiana świec żarowych - wymienione Boscha.
założenie zaworu zwrotnego - założyłem
Założenie pompki ręcznej na przewodzie ( przezroczysty) miedzy filtrem a zbiornikiem - założyłem
Auto dalej ma ten sam problem. Zauważyłem ze cofa się ropa. Na przezroczystym przewodzie miedzy filtrem paliwowym a zbiornikiem cofnięte jest paliwo tak 5-6 cm.
Bardzo bym prosił o poradę co jeszcze mogę zrobić żeby wreszcie ten problem rozwiązać.
Auto jak już zapali to chodzi idealnie. Równo. Potem jak zgaszę i zastartuje to wszystko jest ok aż do następnego poranka.
Czekam na odpowiedz i z góry dziękuję bo już nie mam więcej pomysłów co mam sprawdzić.