Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Smartwach q50 - Nie działa gps.

jaxsg 15 Feb 2019 20:10 49194 127
  • #61
    zbynek8004
    Level 6  
    Członkowie rodziny-tato mam ustawione
    Apn nie wiem co to 😉
    Zastanawia mnie tylko to, że wcześniej działało .

    Będę wdzięczny dozgonnie za pomoc laikowi 😁
  • #62
    Foxtrott
    Level 34  
    Zobacz tutaj - https://garett.com.pl/pl/i/FAQ/16 .
    Czy karta sim od początku jest ta sama?
    w kilku instrukcjach powtarza się stwierdzenie - UWAGA : Karty SIM oferowane przez operatorów jako internetowe mogą nie działać w urządzeniu.
  • #63
    zbynek8004
    Level 6  
    Tak. Karta od początku jest ta sama. Umowę podpisałem 2 tyg temu i od razu używałem jej w zegarku i działała przez kilka dni. Od poniedziałku mamy ferie, więc od zeszłego piątku nie używałem zegarka. Dziś podladowalem zegarek i chciałem się pobawić i niestety brak sieci 😢
  • #64
    Foxtrott
    Level 34  
    Przychodzi mi na myśl teraz tylko takie rozwiązanie-
    1 wyjmij sim z zegarka ,przełóż do telefonu i zobacz czy możesz wykonać połączenie telefoniczne
    2 w aplikacji usuń zegarek i dodaj go ponownie.
    3 wyślij poprzez aplikację :
    pw,123456,reset#
    pw,123456,center,0048twojnumertelefonu# nie zegarka
    pw,123456,apn,internet#
    pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#
    pw,123456,ts#
    domyślne hasła to 123456 lub 523681
  • #65
    zbynek8004
    Level 6  
    Uwaga będzie głupie pytanie...Jak wysłać sms przez aplikacje? Gdzie jest ta opcja? Pisałem że będzie głupie. Wysylalem normalnego sms z telefonu na numer sim w zegarku 😉 A to chyba jednak nie tak

    Dodano po 44 [minuty]:

    Tak obecnie wygląda wyświetlacz smartwatcha
    Smartwach q50 - Nie działa gps.


    Dodano po 10 [minuty]:

    Przełożyłem kartę i udało się z niej zadzwonić.

    Dodano po 36 [minuty]:

    A skasowanie zegarka w aplikacji też może nie pomóc, gdyż zarówno w Setracker2 nie jest w sieci jak i w KidsControl nie można dołączyć urzadzenia
  • #66
    Guga1
    Level 1  
    Mam ten sam problem. Jak wchodzę w wiadomości w SeTracker2 to nie mogę nic pisać. To tam maja być wpisywane te wiadomości do konfiguracji?

    Dodano po 6 [godziny] 9 [minuty]:

    Wie ktoś co może być przyczyną, że wysyłając smsy z kodami na numer w zegarku nic się nie dzieje? Karta z zegarka wsadzona do telefonu działa (SMS, internet). Jak jest w zegarku to dzwonienie działa, wysyłanie zdjęcia z zegarka na mój tel, intercom, ale gps nie
  • #67
    zbynek8004
    Level 6  
    Kupiłem kartę Plus, wysłałem sms i dostałem poniższą zwrotkę. W Play sms zwrotnenie przychodziły

    ver:G36S_0.96_SHU_V1.1_2018.06.15_10.27.28;
    ID:6209822963;
    imei:352662098229637;
    ZCM:762909282289634;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:0048506980xxx#￿￿;
    slave:;
    sos1:506980xxx;
    sos2:504322xxx;
    sos3:;
    upload:30S;
    bat level:5;
    language:0;
    zone:1.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(100);
  • #68
    Foxtrott
    Level 34  
    Już w poście #4 podałem do informacji ,że najlepiej do tych zegarków nadają się karty plusa.
    Przypominam, że po poprawnym skonfigurowaniu telefonu (wiadomościami sms) musi upłynąć 2-3h zanim cokolwiek ruszy z gps`em. Najlepiej zostawić go na jakiś czas na otwartej przestrzeni (nie w budynku).
  • #69
    zbynek8004
    Level 6  
    Problem jest tylko taki, że sms przyszedł, a zegarek nadal poza siecią. Czy od nowa mogę wysłać smsy począwszy od tego z reset# ?
    I kolejne pytanie. Czy jest jakiś zegarek, który bez problemów poradzi sobie z karta Play? Mam tę kartę jako dodatkową w abonamencie i nie będzie mi zżerać pieniędzy z karty.
  • #70
    Foxtrott
    Level 34  
    "The SIM card must be 2G GSM Micro Sim Card, 850/900/1800/1900"
    Karty SIM oferowane przez operatorów jako internetowe mogą nie działać w urządzeniu.
    Niektóre karty sim internetowe nie mają włączonej usługi głosowej.
    Karty sim Play internet na kartę są pozbawione logowania do 2 G.
    To tak na szybko co znalazłem w necie na różnych forach dotyczących trackerów.
  • #71
    zbynek8004
    Level 6  
    Najdziwniejsze jest to, że na początku z karta Play przez 2 dni zegarek działał. Teraz na tę kartę nie reaguje. Muszę coś z nią pokombinować, gdyż z nią nie będę miał dodatkowych kosztów. Kartę Plus rano doładowałem za 10zl i już pusto 😞
  • #72
    Foxtrott
    Level 34  
    zbynek8004 wrote:
    Kartę Plus rano doładowałem za 10zl i już pusto
    zbynek8004 wrote:
    upload:30S;

    Zmień na 300
  • #73
    Steffanova
    Level 2  
    U mnie jest GPS:NO GPRS:OK(100)
    Mamy problem z lokalizacją. Reszta dziala tylko zegarek loguje sie kilka kilometrów pd domu a leży kolo mnie. I zaznaczam ze wyłączyłam opcję LBS a mimo to pokazuje mi lokalizację wg LBS . Tylko pierwszego dnia pokazało opcję GPS i zawiesiło sie 4 km dalej jak bylismy na zakupach i teraz juz GPS nie pokazuje wcale :(
  • #74
    Yahoo1982
    Level 2  
    Pomocy!
    Zakupiłem córce Q528 z allegro i mam problem z jego powiązaniem z aplikacją.
    Karta Orange (pre-paid) doładowany testowo na jakieś 10zł. PIN zdjęty, blokad na internet nie ma.
    Karta włożona do telefonu umożliwia zarówno dzwonienie jak i połączenie z internetem.
    Po założeniu konta w aplikacji SETracker2 i próbie namierzenia zegarka przyciskiem "Locate" otrzymuję info "No networkin equipment".
    To samo gdy próbuje np dodać kontakty do książki.
    Na zegarku cały czas wyświetlona jest ikona GPS oraz od czasu do czasu migają strzałki od transmisji danych.
    Próbowałem z factory reset (pw,123456,factory#), a następnie:
    1. pw,123456,apn,internet,internet,internet#
    2. pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#
    Po zapytaniu o konfigurację otrzymuję:

    ver:G36S_GM11_1.44_V1.1_2017.11.25_14.30.18
    ID:78xxx;
    imei:355;xxx
    ZCM:778xxx;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:0048505xxx;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60S;
    bat level:79;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:NO(100);

    Dziwne jest to, że podczas testów miałem już kilka razy odpowiedź GPRS:OK(100);
    Przez moment nawet zegarek pojawił się w aplikacji z bardzo dokładnym położeniem, jednak gdy chciałem wpisać chociażby numery telefonów do książki znowu zobaczyłem "No networkin equipment".
    Dodam, że w każdej chwili mogę na zegarek zadzwonić. Gdy wpiszę numer do książki za pomocą sms mogę na niego zadzwonić z zegarka.
    W czym może tkwić problem?
  • #75
    Steffanova
    Level 2  
    Wyjdz na dwor i pochodz z nim ok 30 minut. Komendy z telefonu
    pw,123456,cr# a za jakies 10 minut
    pw,123456,ts# i uruchomiłam ale za to ekran padl nastepnego dnia i musze reklamowac :(
  • #76
    Yahoo1982
    Level 2  
    W ciągu ostatniej godziny wykonałem 4x test wysyłając pw,123456,ts#, w odpowiedzi miałem GPRS OK, a mimo to aplikacja widzi zegarek jako nieaktywny :/
  • #77
    Steffanova
    Level 2  
    Ja mialam Gps 0 a gprs 100. Po tych komendach po jakims czasie - z tym ze na dworze gps 7 a gprs 76 i lapalo w koncu.
  • #78
    Kasiekso
    Level 1  
    Witam Mam brak dostepu do sieci w Q50 Wysyłając SMS nie dostaje smsa zwrotnego Karta z play Prosze o pomoc
  • #79
    Foxtrott
    Level 34  
    Przeczytajcie raz jeszcze punkt #68 i #70
  • #80
    RafiX_85
    Level 11  
    Foxtrott wrote:

    Karty sim Play internet na kartę są pozbawione logowania do 2 G.


    Nieprawda, kupiłem wczoraj kartę SIM Play odNOWA i po konfiguracji
    Code:
    pw,123456,APN,internet,,,26006#

    działa na q50 bez problemu z KidsControl.

    Tylko problemem jest połączenie z SeTracker. Nie może się połączyć i ciągle nalicza po 500kb . Czy jest ostatnio jakiś problem z tą aplikacją?
    Ewentualnie może ustawić jakiś inny adres zamiast Europy 52.28.132.157,8001?
    Smartwach q50 - Nie działa gps.

    ------
    Znalazłem przyczynę. Producent ustawił niepoprawny numer IMEI.
    Po wpisaniu poprawnego, SeTracker 2 działa na karcie PLAY bez problemu.
    Code:
    pw,123456,imei,<NUMER IMEI>#
  • #81
    Ala.s
    Level 1  
    Proszę o pomoc.
    Mam zegarek córki który przestał działać.
    Kiedy chce zegarek zlokalizować mam informację, że urządzenie jest niedostępne.
    Po wysłaniu wiadomosci:

    pw,123456,ts#

    Otrzymalam:

    ver:G36S_0.96_SHU_V1.1_2017.12.19_14.23.39;
    ID:6209231671;
    imei:352662092316711;
    ZCM:762109823146715;
    ip_url:89.223.29.41;
    port:10083;
    center:.........;
    slave:;
    sos1: ..........;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:300S;
    bat level:100;
    language:0;
    zone:3.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:NO(60);

    Używam setracker 2
    Din VIRGIN mobile

    Proszę o pomoc
  • #82
    RafiX_85
    Level 11  
    Adres IP, którego używasz jest chyba pod KidControl, a nie SeTracker.
  • #83
    lisu_82
    Level 10  
    Witam,
    zakupiłem córce smartwatcha z lokalizatorem gps+LBS. Wszystko działa oprócz lokalizacji GPS. App pokazuje zegarek z dużą niedokładnością przez LBS (1000-3000m).
    Po wysłaniu smsa pw,123456,ts# otrzymałem zwrotkę:
    ver:R36_S12_GM9_V1.1_2018_11_06_18.41.57_cob_h;
    ID:2503152039;
    imei:869625031520392;
    ZCM:625103115280395;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:015730027228;
    slave:;
    sos1:015730027228;
    sos2:015758534330;
    sos3:;
    upload:600S;
    bat level:81;
    language:0;
    zone:2.00;
    GPRS:OK(40);

    Wysyłałem również smsa na wybudzenie gpsa pw,123456,cr#, otrzymałem tylko cr.
    Nie dostaje żadnej zwrotki po wysłaniu pw,123456,url#
    Zegarek był pól dnia w trasie i dalej nic. Podejrzewam, że urządzenie nie posiada modułu GPS.
    Czy macie jakieś pomysły?
  • #84
    RafiX_85
    Level 11  
    lisu_82 wrote:
    Podejrzewam, że urządzenie nie posiada modułu GPS.


    Raczej tak.
    Po wysłaniu pw,123456,ts# powinna być też linijka GPS:OK(xxx)
  • #85
    castortray
    Level 10  
    Czy da sie zrobic hard reset ?
    Przypisalem pierwszy zegarek syna do innego konta i nie pamietam ani konta ani hasla, bylo to juz dawno.
    Teraz corka tez ma taki zegarek i zalozylem nowe konto ale nie moge dodac pierwszego zegarka.

    Pomoze ktos ?
  • #86
    szachuno
    Level 1  
    Czy możesz pomóc, ale z brakiem połączenia z sięcia, GPS działa ale przez próbę konfiguracji innej aplikacji, która wysłała jakieś SMS, padlo połączenie z plusem
  • #87
    Marcekmaly
    Level 1  
    Po włączę urządzenia i włożeniu kart Smartwach q50 - Nie działa gps. pojawia się okno do wpisania z kursorem i nic nie działa. Chyba bubel. Ktoś miała taki przypadek ?
  • #88
    Foxtrott
    Level 34  
    pw,123456,factory# - zresetowanie ustawień do fabrycznych
  • #89
    jacek555jacek
    Level 2  
    Przesyłam instrukcje która zadziałała dla Q90. u mnie błędem było wpisanie APN w kodzie sms z małych liter, to bardzo ważne.

    Gdy zegarek pokazuje komunikat „urządzenie nie jest w sieci” należy wysłać SMS
    na kartę która jest w zegarku (karta musi być w zegarku, zegarek musi być włączony) o treści:

    pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

    Po chwili otrzymujemy odpowiedź o treści:

    [surl.52.28.132.157,port.8001#]ok!

    Bardzo ważne aby wszystkie litery, w tym pierwsza litera „p” były małymi literami.
    Jeżeli przez dłuższą chwilę nie otrzymujemy odpowiedzi,
    należy ponownie wysłać SMS ale o zmienionej treści:

    pw,523681,ip,52.28.132.157,8001#

    Zmiana została wykonana, należy zrestartować zegarek,
    po ponownym uruchomieniu na wyświetlaczu powinna pokazać
    się dwie przeciwne strzałki i wszystkie opcje powinny działać.

    Jeżeli w zegarku jest karta operatora sieci Play lub Virgin Mobile,
    problem może nadal występować i należy wysłać dodatkowego SMS o treści:

    UWAGA NALEŻY PAMIĘTAĆ ABY APN BYŁY NAPISANE DUŻYMI LITERAMI

    pw,123456,APN,internet#

    lub jeśli nie otrzymujemy odpowiedzi:

    pw,523681,APN,internet#

    Po chwili powinniśmy otrzymać następującą odpowiedź:
    lub jeśli nie otrzymujemy odpowiedzi:

    pw,523681,APN,internet#

    Po chwili powinniśmy otrzymać następującą odpowiedź:

    apn:internet;user:internet;passwork:internet;userdata:
  • #90
    Martussia03
    Level 1  
    Witam.mieszkam w Holandii. W apce ciągle jest napis sprzęt off-line.
    Po wpisaniu SMS i treści pw,123456,ts#
    Otrzymałam odpowiedź
    ver:G36S_0.96_SHU_V1.1_2018.03.20_15.55.46;
    ID:6204563697;
    imei:863562045636979;
    ZCM:562704456386970;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60S;
    bat level:37;
    language:0;
    zone:2.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(100);
    Czy ktoś wie jaki powinnam wpisać SMS że zgodnym apn? Sieć lycamobile.nl
    Pozdrawiam