Mam smartwatch 4g. Po próbie konfiguracji innej aplikacji see tracker nie widzi zegarka. Robiłam wszystko co jest opisane bez skutku. Komendy wysyłam jako SMS niż aplikacji nie mam jak. Nie otrzymałam żadnej zwrotki. Internet w zegarku jest. Dzwonić można ale nie lokalizuje i nie można z poziomu aplikacji nic zrobić po pokazuje że urządzenie off-line. Już nie mam pomysłu co zrobić
Dodano po 2 [godziny] 28 [minuty]:
U mnie wszystko było ok do momentu kiedy próbowałam połączyć zegarek z find my kids i wpisałam pw,123456,ip,92.53.87.162,8001#. Teraz już nic nie pomaga. Ciągle off-line. Z poziomu aplikacji komendy nie wychodzą. Z zegarka też nie można wysyłać wiadomości.
Zebrany zestaw komend do różnego rodzaju zegarków :
pw,123456,factory# - zresetowanie ustawień do fabrycznych;
pw,123456,ts# - sprawdzenie ustawień;
pw,123456,verno# - sprawdzenie wersji oprogramowania (firmware);
pw,123456,reset# - reset;
pw,123456,center,0048xxxxxxxxx# - wprowadzenie głównego numeru telefonu administratora (0048 - kierunkowy Polski, w Virgin Mobile kierunkowy można pominąć);
pw,123456,apn,internet,internet,internet# - dla Orange, TuBiedronka, NJU Mobile)
pw,123456,imei,xxxxyyyyyyyyyyx# - ręczne wpisanie IMEI swojego zegarka (z naklejki lub pudełka), gdzie yyyyyyyyyy to ID zegarka (może 'zniknąć' np. po aktualizacji SeTrackera);
pw,123456,ip,agpse.3g-elec.com,8001# lub
pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# - ustawienie serwera GPS (na pewno działa);
pw,123456,sos,nr_tel_1,nr_tel_2,nr_tel_3# - ustawienie trzech numerów SOS naraz;
pw,123456,sos# - skasowanie wszystkich trzech numerów SOS naraz;
pw,123456,tel1,numer_telefonu# - ustawianie numeru dla przycisku nr 1;
pw,123456,tel1# - usunięcie numeru z przycisku nr 1;
pw,123456,tel2,numer_telefonu# - ustawianie numeru dla przycisku nr 2;
pw,123456,tel2# - usunięcie numeru z przycisku nr 2;
pw,123456,upload,300# - ustawienie częstotliwości transmisji danych na serwer (300s);
pw,123456,monitor,numer_telefonu# - zegarek zadzwoni na określony numer_telefonu i włączy swój mikrofon (podsłuch);
pw,123456,url# - zwraca SMS-a z łączem do współrzędnych GPS (GoogleMap) zegarka;
pw,123456,time,HH.MM.SS,date,RRRR.MM.DD# - ustawienie czasu i daty
(np. pw,123456,time,14.55.00,date,2016.07.19#);
pw,123456,lz,0,1# - wybranie języka i strefy czasowej, gdzie 0 - angielski, 1 nasza strefa czasowa GMT+1 (latem jest 2);
pw,xxxxxx# - zmiana hasła - zadziała wysłane tylko z głównego telefonu, gdzie xxxxxx to nowe sześciocyfrowe hasło (np. po ustawieniu 654321 używamy komend zaczynając od pw,654321...).
pw,123456,poweroff# - wyłączenie zegarka (istotne, gdy zegarek ma dostęp do Internetu, bo wtedy naciśnięcie klawisza 'POWER' nagrywa wiadomość, a nie wyłącza zegarka);
pw,123456,tkonoff,1# - włącza możliwość wysyłania wiadomości głosowych do SeTrackera po naciśnięciu klawisza 'POWER';
Dziwnie pomoże ktoś, karta play włączony pakiet internet na telefonie po włożeniu tej karty działa.... nie ma odpowiedzi na komende apn,internet# nie wiem czy coś źle dla play ?
Temat widzę podupadł, ale może jednak ktoś pomoże. Podczas epidemii zegarek był niepotrzebny i leżał wyłączony. Po uruchomieniu brak połączenia z Internetem. Po uruchomieniu raz się połączył i koniec. Potem aktywowałem kartę w smartfonie i ponownie przełożyłem do zegarka. Połączył się ale raz lub dwa i znow nic. Nie ma literki E. Po wyssłaniu zapytania o status linikljka zGPRS jest OK a mimo to nie łączy się.
Zetknął się ktoś z taką sytuacją? Karta Virgin.
Witam,
Piszesz temat umarł - ja specjalnie się nie odzywam po opublikowaniu wszystkich komend jakie udało mi się znaleźć by użytkownicy choć troszkę wykazali własną inicjatywę .
Wiem brzmi to nieładnie .
Wykonaj reset i ponowne załadowanie podstawowych komend.
Witam,
Tydzień czasu walczyłem z GPS w zegarku na podstawie powyższych wpisów. Odpowiedź była GPS:NO(0). Okazało się, iż są dwie wersje zegarka z modułem GPS oraz bez modułu. Ja niestety posiadam tą drugą. Pozostał więc zwrot urządzenia.
Próbowałam już chyba wszystkich ustawień, łącznie z jazdą z zegarkami na desce rozdzielczej w celu łapania sygnału. Możliwe, że APN naszego operatora jest po prostu nieobsługiwane. Ale zanim zmienię na innego operatora, chciałabym zapytać jak będzie wyglądał odpowiedni sms konfigurujący APN w naszej sieci (ice.net w Norwegii).
No niestety - wciąż offline w aplikacji.
Dla porównania włożyłam swoją kartę innego operatora - połączyła się od razu i ładnie pokazuje lokalizację. Tak więc znamy przyczynę i będziemy zmieniać.
Witam,
Tydzień czasu walczyłem z GPS w zegarku na podstawie powyższych wpisów. Odpowiedź była GPS:NO(0). Okazało się, iż są dwie wersje zegarka z modułem GPS oraz bez modułu. Ja niestety posiadam tą drugą. Pozostał więc zwrot urządzenia.
Hej
U mnie taka sama sytuacja. Tylko zastanawiam się jak stwierdzić, że zegarek nie posiada modułu GPS? Podejrzewam, że sprzedawca nie będzie skory do zwrotu i uznania reklamacji bez twardego dowodu
Witam,
Tydzień czasu walczyłem z GPS w zegarku na podstawie powyższych wpisów. Odpowiedź była GPS:NO(0). Okazało się, iż są dwie wersje zegarka z modułem GPS oraz bez modułu. Ja niestety posiadam tą drugą. Pozostał więc zwrot urządzenia.
Hej
U mnie taka sama sytuacja. Tylko zastanawiam się jak stwierdzić, że zegarek nie posiada modułu GPS? Podejrzewam, że sprzedawca nie będzie skory do zwrotu i uznania reklamacji bez twardego dowodu
Mam 3 takie zegarki. Pierwszy działa super, GPS, czujnik ręki itd. Zamówiłem kolejny i okazał się fejkiem - brak GPS i czujnika. Dostałem zero kasy. No to próba numer 2 - zapytałem się majfrendow czy jest ok. Zapewniali , że tak no i co.....znowu skucha. Kolejny zwrot. Dopiero trzeci był dobry. Mam z nim tylko inny problem. Wygląda, że ekran to OLED. W domu jakość wyświetlania godziny jest ok natomiast na dworze słabo. Sprzedawca powiedział ,że z poziomu aplikacji setracker czy jakoś tak można zmieniać poziom natężenia światła. Ja takiej funkcji nie widzę. Może jakaś komenda SMS. Ktoś coś wie?
Mam 3 takie zegarki. Pierwszy działa super, GPS, czujnik ręki itd. Zamówiłem kolejny i okazał się fejkiem - brak GPS i czujnika. Dostałem zero kasy. No to próba numer 2 - zapytałem się majfrendow czy jest ok. Zapewniali , że tak no i co.....znowu skucha. Kolejny zwrot. Dopiero trzeci był dobry. Mam z nim tylko inny problem. Wygląda, że ekran to OLED. W domu jakość wyświetlania godziny jest ok natomiast na dworze słabo. Sprzedawca powiedział ,że z poziomu aplikacji setracker czy jakoś tak można zmieniać poziom natężenia światła. Ja takiej funkcji nie widzę. Może jakaś komenda SMS. Ktoś coś wie?
Natężenia nie , ale rodzaj zainstalowanego wyświetlacza tak.
wykonaj :
pw, 123456, getlcdid# otrzymujesz typ ekranu
zmieniasz pw, 123456, setlcdid X # X = 0-9
Mam 3 takie zegarki. Pierwszy działa super, GPS, czujnik ręki itd. Zamówiłem kolejny i okazał się fejkiem - brak GPS i czujnika. Dostałem zero kasy. No to próba numer 2 - zapytałem się majfrendow czy jest ok. Zapewniali , że tak no i co.....znowu skucha. Kolejny zwrot. Dopiero trzeci był dobry. Mam z nim tylko inny problem. Wygląda, że ekran to OLED. W domu jakość wyświetlania godziny jest ok natomiast na dworze słabo. Sprzedawca powiedział ,że z poziomu aplikacji setracker czy jakoś tak można zmieniać poziom natężenia światła. Ja takiej funkcji nie widzę. Może jakaś komenda SMS. Ktoś coś wie?
Natężenia nie , ale rodzaj zainstalowanego wyświetlacza tak.
wykonaj :
pw, 123456, getlcdid# otrzymujesz typ ekranu
zmieniasz pw, 123456, setlcdid X # X = 0-9
W obu przypadkach otrzymałem taki wynik
lcdid,0
Czy polecenie na zmianę powinno wyglądać np tak-
pw,123456,setlcdid X # X = 5
Dodano po 30 [minuty]:
Już mam. Poprawna składnia polecenia to pw,123456,setlcdid,X # gdzie X to wartość. Sprawdzałem różne wartości i efekt był taki, że np obrać obrócony w pionie, w poziomie itd. Jak wpisałem polecenie pw,123456,setlcdid,6 # to zegarek się wyłaczył i już się nie włączył. Zastanawiam się czy pomoże to odłączenie baterii na moment.
Tez o tym myślałem, że zegarek nie uruchamia się , nie loguje do sieci więc i SMS nie dojdzie. Może jest jakaś inna procedura odpalenia.
Nawet jak podłącze zegarek do ładowania to na ladowarce pokazuje pobór 0.30A, natomiast na zegarku brak wskaźnika ładowania.
Firmware linki nie aktywne. Tak czy inaczej to nie problem bo moge zrobić backup softu z działającego zegarka. Tylko,że jest problem bo.....narzedzie nie chce podłaczyć się do zegarka Może jakaś inna aplikacja?
Dzieki Foxtrott. Sprawdzę wolnej chwili. Mam jescze jeden zegarek. Działa skonfigurowany pod serwer Find my kids 92.53.87.162. Działa dobrze jednak raz na jakiś czas zegarek traci połączenie. Po sprawdzeniu okazuje się, że zmieniony Jet serwer na 52.28.132.157 czyli chyba SeTracker. Jak to zablokować? To raczej nikt smsem mi nie zmienia. Nawet nie zdziwił bym się gdyby imei był zdublowany. Może tu muszę coś zmienić? Ktoś się z tym spotkał?
Zmiana imei softem nie poszła. Zmieniłem komendą sms. Ustawiam ponownie zegarek i zobaczymy.
IMEI się zmienia, dodaje ponownie zegarek do aplikacji i za kilka chwil serwer ponownie zmieniony. Grrr. Jak zmirniłrm na jakiś IMEI zmyślony, który nawet walidacji nie przechodzi to nie da się zegarka podpiąć pod aplikację., Co robić? Zmienić na jakiś z telefony, którego nie będę używał?
A może zmienić hasło do urządzenia, ale to chyba nic nie da.
I znów wracam z problemem. Kupiłem kolejny Q50 , przekładam kartę Virgin działającą od lat z tymi zegarkami i nie ma E czyli połączenia z internetem. Wysył aż m komendy, apny ...i wreszcie jest, ale ip serwera ustawia się na se tracker czyli 52.28.132.157:8001.
Zmieniam ip serwera na moją aplikację czyli kid kontrol 89.223.29.41:2033 i w tym momencie E znika i zrywa się połączenie z netem. Czasem po dłuższej chwili E się pojawia sle komenda ts# pokazuje że xnów szmoczynnie ustawił się serwer 52....
To już drugi taki zegarek. Poprzedni odesłałem i zamówiłem nowy z innego źródła. Jedyne co je łączy to werdjz softu. Niby ten ssm numer co stare zegarki są ale data inna....
ver:G36S_0.96_SHU_V1.1_2019.11.27_15.58.05;
ID:7304315145;
imei:863573043151457;
ZCM:973904831501451;
ip_url:89.223.29.41;
port:2033;
center:;
slave:;
sos1:;
sos2:;
sos3:;
upload:60S;
bat level:61;
language:0;
zone:2.00;
GPS:NO(0);
NET:NO(100);
stare zegarki miały 2018 rok softu.
Czy to się da jakoś obejść czy też te nowsze zegarki mają jakąś blokadę?
Czy jest bezpieczna opcja podmiany doftu? Np zgrania ze starego działającego i wgranie fo tego nowego?
Co jeszcze próbować?