Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Re: Zawór (kranik) od spłuczki.

31 Sty 2018 21:55 3678 21
  • Uczeń
    Witam.
    Jestem początkującym, i jeśli zły dział to proszę o przeniesienie. Do rzeczy mam w ścianie stary zawór z główką -kranik, i on doprowadza wodę do spłuczki. Chcę ten kranik wymienić na zawór. Czy jak wstawię zawór kulowy to nie wywali mi go ze ściany? Wkręcałem ten zawór już raz ale wykręciłem bo się boję se wywali mi go ze ściany i spłuczka na razie nie jest zrobiona. Liczę na waszą pomoc, z góry dziękuję.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Nie nie wywali ci takiego zaworu. Skąd taaki pomysł ze wywali ??
  • Uczeń
    no się trochę cykam to jest zawur kulowy a musze dawać taśmę teflonowa na gwint ?
  • Poziom 41  
    kolakowski napisał:
    Witam.
    Jestem początkującym i jeśli zły dział to proszę o przenieśienie,ok do rzeczy mam w scianie stary zawur z główką kranik i on doprowadza wodę do szpłuczki i chcę ten kranik wymienić na zawur czy jak wstawie zawur kulowy to nie wywali mi go ze sciany wkręcałem ten zawur już raz ale wykręciłem bo się boję se wywali mi go ze ściany i spłuczka narazie zrobiona nie jest liczę na waszą pomocz z gury dzk

Popraw to bo oczy " bolom " jak to się czyta :|
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 43  
    mn997 napisał:
    Ja , używam Loctite 577 , co nieco drogi , ale skręca się instalację paluszkami
    Nieco drogi :) za jego cenę można kupić sto rolek taśmy teflonowej :)
  • Pomocny post
    Moderator - GSM
    Używam czasem też taśmy bo wygodniejsza ale najlepsze dla mnie to jest Pakuły (konopie) + pokost i o nic nie musisz się martwić. Zawór wstawić dobrej jakości możesz zamontować od razu taki pod spłuczkę.
  • Użytkownik usunął konto