Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie telefonu z smartTV. Chromecast czy coś innego?

dominix1910 01 Lut 2018 23:37 312 3
  • #1 01 Lut 2018 23:37
    dominix1910
    Poziom 8  

Witam.

Mam w planach kupić TV (Philips 43PUS6162)

Obecnie posiadam tylko telefon(Xiaomi Mi A1), normalny PC może w czerwcu i dlatego chciałbym poprawić trochę komfort oglądania czegokolwiek na telefonie.

Nie znam się totalnie na przesyłaniu obrazu z telefonu na TV bo nigdy nie miałem potrzeby tego robić i zanim cokolwiek kupię chciałbym się zapytać co na moje wymagania będzie idealne.

Głównie oglądam na tel Twitch, mecze przez ace stream+VLC, lub jak znajdzie się dobry link bezpośrednio z przeglądarki Chrome.

Może skusze się na Netflix lub Amazon prime. Pewnie też jakies normalne filmy odtwarzane przez VLC.

Co musiałbym kupić aby móc te rzeczy które oglądam na telefonie, przenieść na TV?

Pomyślałem jeszcze o może jakiejś klawiaturze bezprzewodowej i myszce by lepiej po prostu internet przeglądać, ale to może później, to co wymieniłem jest priorytetem.

Niby Chromecast potrafi przenieść pulpit telefonu na TV, więc gdyby potrafił cała resztę to byłoby ok? Nawet na telefonie korzystam z multi window jak oglądam jakiś mecz, mogę jednocześnie oglądać i przeglądać na drugiej połowie internet w przeglądarce, więc dobrze aby to też mogło być przeniesione w takiej postaci na TV.

Jeszcze jedna kwestia, może wydawać się głupia, czy jest możliwość aby podczas przenoszenia obrazu i dźwięku z telefonu na TV, używać słuchawek ,zamiast głośników z TV?

Dziękuję za pomoc, jak coś będzie nie jasne to pytać :)

0 3
  • #3 10 Lut 2018 10:28
    dominix1910
    Poziom 8  

Dzisiaj za odpowiedź ale niestety nic mi to nie mówi w przypadku mojego pytania.

0
  • #4 10 Lut 2018 13:29
    rosak
    Poziom 21