Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cieknący Gaźnik Skuter 2t - Cieknący gaźnik z nowymi uszczelkami.

03 Lut 2018 20:09 3198 16
  • Poziom 3  
    Witam mam problem z moim gaźnikiem w skuterze 2t mianowicie ciągle z niego cieknie i nie wiem jak sobie poradzić a borykam się z tym długo, mianowicie coś się z tym gaźnikiem działo i przelewał sie z tych kraników swoich to załozyłem rurki specialne jakie sa w nowych gaźnikach to przestało a zaczeło zalewać od dołu, zmieniłem uszczelke i to samo to zakleiłem silikonem i 3 dni był spokoj a zatkało mi dysze więc zrezygnowalem z tego pomysłu, pózniej kupiłem nowy gaźnik to skuter nie odpalał i słabo chodził i gaźnik też ciekł ale powracając do starego gaźnika to robiłem próbę w domu mianowicie wziałem wężyk i strzykawke i lałem bezpośrednio a pózniej próbowałem wtłoczyć i nic sie nie wylewało a gaźnik był suchy i pierwszy i drugi gaźnik, Kranik podćiśnieniowy sprawdzałem i niby ok jest ale czasem potrafi się zaciąć, no ale skoro robiłem próbe w domu z gaznikami i nie ciekły to chyba zestaw naprawczy nie potrzebny, czy jak to jest? Wężyk paliwowy tez wymieniałem, mówie no nie wiem jak sobię poradzić z tym cieknięciem, 2 uszczelki tez nie zdały egzaminu ani nowa pokrywa pływaka. :(
  • Poziom 3  
    Pływak podmieniałem z nowego gaźnika a sam zaworek iglicowy jest w stanie bdb, jak sie potrzasnelo gaznikiem to slychac bylo jak chodzi pływak więc gdzie szukać przyczyny?
  • Poziom 39  
    Jaki skuter? Jaki producent i model gaźnika?
  • Poziom 3  
    Skuter to Romet 717 2T AC
    Gaźnik to model YSN21 a pokrywke pływaka ma na 4 śruby i jest ona plastikowa.
  • Poziom 3  
    Nowy to samo ma pisałem to już i na nowym w ogóle skutera nie da się wyregulować, mimo ze przełożyłem część elementów z nowego gaźnika do starego to cały czas kap kap kap.
  • Poziom 3  
    To jest 2T zawór membranowy ma w karterze a w gaźniku nie ma, może to kranik? niby działa dobrze ale parę razy zauważyłem że się zaciął.
  • Poziom 38  
    damiano20017 napisał:
    To jest 2T zawór membranowy ma w karterze

    Właśnie chodzi o ten w karterze. Może to jego wina, że gaźnik cieknie.
  • Poziom 3  
    z 3 miesiące temu patrzyłem i był idealny.
  • Poziom 39  
    Podróba Dellorto PHBG 21? Tuning?
    Zwróć uwagę na zaworek iglicowy, podróbki mogą być z dziadostwa skompletowane, choć niektóre oryginalne Dellorto też miały zaworki sztywne.
  • Poziom 3  
    Co mam rozumieć poprzez sztywne?
    Mam jutro w planach kupić zestaw naprawczy do tego gaźnika+ kranik w razie W
  • Poziom 39  
    Standardem w gaźnikach jest tzw. amortyzator sprężynowy w zaworku iglicowym, dzięki temu zaworek zachowuje szczelność kiedy gaźnik pracuje we wibracjach. Poza tym obecnym standardem jest końcówka vitonowa która zachowuje taką szczelność, że nie potrzeba kranika. Jednak metalowe zaworki nadal są produkowane do demoludów, a z nowych silników to są nadal stosowane w sprzęcie ogrodniczym.
  • Poziom 3  
    Powiem tak tą gumową końcówkę na zaworku mam w porządku ale ma on luzy w tej swojej tulei, z kolei gdy wsadziłem inny zaworek od drugiego 21mm to siedział ciasno tylko że nie mogłem go zamontować bo był za krótki, mam nadzieje że kupie jutro zestaw naprawczy.
  • Poziom 3  
    Mam pytanie.
    Czy jak cieknie z gaźnika na postoju to można wgl zatkac ten gaźnik od spodu?
    Wpłynie to jakoś na pracę gaźnika?
  • Poziom 39  
    Blokowanie przelewu dużo Ci nie pomoże. Nadmiar poziomu paliwa zamiast uciekać dołem, zacznie napływać do silnika (skrzyni korbowej). Uruchamianie silnika zalanego w ten sposób jest bardzo upierdliwe. Jeśli masz jakiś tuningowy gaźnik to zamontuj normalny ręczny kranik paliwa (lub tuningowy). Przy każdym innym seryjnym gaźniku, w normalnym jednośladzie (nie demoludzie) jest stosowany zaworek iglicowy z końcówką vitonową który powinien być na tyle szczelny że postój kilka dni z otwartym kranikiem nie powinien spowodować żadnego przecieku.