Witam,
o jakiegoś czasu walcze z tym autem tj Jetta z silnikiem TSI 1.4 caxa .
Auto miało typowy problem związany z turbo tj wyrobioną oś zaowru wastegate .
Wymieniłem turbo na fabrycznie nowe , problem doładowania występował nadal w związku z tym wymieniłem zawór n75 na nowy oryginał Pierburg . Wymiana oraz przeczyszczenie obu czujników powietrza na dolocie i rurze turbo pomogła na jakiś tydzień.
Auto śmigało jak nowe . Nagle coś się stało że znowu mocy nie było. Oczywiście w kompie żadnych błędów odnośnie przeładowania itd ale myśle że soft w moim aucie nie ma takiej opcji ponieważ nawet na uszkodzonej starej turbinie gdzie przycinał się wastegate nie zobaczyłem nigdy takiego błędu. Myślac ze problem może być w nieszczelnych wężykach do gruszki je także wymieniłem ale bez efektu.
Podmieniłem też w między czasie zawór DV i czujnik ciśnienia. Sumując mam nowe turbo , zawór n75 ,dv , czujnik ciśnienia oraz wężyki.
Po długich kombinacjach różnych logowania wczoraj zrobiłem logi grup 113 ,114 i 115 .
Wklejam poniżej , wynika z nich że mam nieprawidłowe wysterowanie zaworu n75 a raczej jego brak , są tam tylko jakieś szybkie cykle prawie 100% .
Prosiłbym o pomoc gdzie dalej szukać , kable / wiązka uszkodzona ? , komputer ?
Zlogowana trasa ok 15km , różne prędkości obrotowe i obciążenie a zawór jak widać prawie nie drgnie ...
Dzięki z góry za pomoc .

o jakiegoś czasu walcze z tym autem tj Jetta z silnikiem TSI 1.4 caxa .
Auto miało typowy problem związany z turbo tj wyrobioną oś zaowru wastegate .
Wymieniłem turbo na fabrycznie nowe , problem doładowania występował nadal w związku z tym wymieniłem zawór n75 na nowy oryginał Pierburg . Wymiana oraz przeczyszczenie obu czujników powietrza na dolocie i rurze turbo pomogła na jakiś tydzień.
Auto śmigało jak nowe . Nagle coś się stało że znowu mocy nie było. Oczywiście w kompie żadnych błędów odnośnie przeładowania itd ale myśle że soft w moim aucie nie ma takiej opcji ponieważ nawet na uszkodzonej starej turbinie gdzie przycinał się wastegate nie zobaczyłem nigdy takiego błędu. Myślac ze problem może być w nieszczelnych wężykach do gruszki je także wymieniłem ale bez efektu.
Podmieniłem też w między czasie zawór DV i czujnik ciśnienia. Sumując mam nowe turbo , zawór n75 ,dv , czujnik ciśnienia oraz wężyki.
Po długich kombinacjach różnych logowania wczoraj zrobiłem logi grup 113 ,114 i 115 .
Wklejam poniżej , wynika z nich że mam nieprawidłowe wysterowanie zaworu n75 a raczej jego brak , są tam tylko jakieś szybkie cykle prawie 100% .
Prosiłbym o pomoc gdzie dalej szukać , kable / wiązka uszkodzona ? , komputer ?
Zlogowana trasa ok 15km , różne prędkości obrotowe i obciążenie a zawór jak widać prawie nie drgnie ...
Dzięki z góry za pomoc .
