Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Konto EBOK w PGE -podobne jak w Tauronie

synology1 05 Feb 2018 20:22 4443 13
Optex
  • #1
    synology1
    Level 16  
    Witam ,czy orientuje się ktoś czy PGE w najbliższym czasie umożliwi wgląd osobom posiadającym instalację fotowoltaiczną,aby mieli po zalogowaniu możliwość podglądu w zużycie jak i ilość odanej Energi tak jak zrobił Tauron? Cóż z tego ze mam konto na EBOK w PGE założone jak od 2015 niema już danych aktualizowanych dlatego może ktoś z was ma info czy zmienią coś w tym zakresie.
  • Optex
  • #2
    Leon444
    Level 25  
    Podpinam się pod temat i też jestem ciekaw...
  • Optex
  • #3
    Tech132
    Level 25  
    U mnie w PGE też niema żadnych aktualizacji od czasu odebrania instalacji fotowoltajcznej.
  • Helpful post
    #4
    benchmarek
    Level 22  
    Odpowiedź PGE z listopada 2017.

    "
    Szanown Pani,

    w imieniu PGE Obrót S.A. informuję, że prace nad zgłoszeniem technicznym xxxx89/2017 dotyczącym eBOK (brak możliwości powiązania konta rozliczeniowego xxxxxx58) zostały zakończone.
    Na chwilę obecną, w związku z prowadzonymi pracami technicznymi mającymi na celu dostosowanie serwisu eBOK dla Prosumentów, nie ma możliwości powiązania konta rozliczeniowego z profilem w serwisie eBOK.
    Obecnie trwają prace w zakresie wdrożenia usług dla kont rozliczeniowych Prosumenta.
    Czas oczekiwania spowodowany jest koniecznością realizacji przedmiotowej sprawy: znalezienia rozwiązania problemu oraz wdrożenia stosownych poprawek do systemu.
    Następnie wykonuje się jeszcze testy i sprawdzenie poprawności działania modułu.
    Stosowna poprawka zostanie wprowadzona niezwłocznie, po pozytywnym zakończeniu wszystkich testów.
    Serdecznie przepraszam za powstałe utrudnienia, jednocześnie mam nadzieję, że dalsza wzajemna współpraca nie będzie budzić zastrzeżeń.
    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących systemu eBOK proszę o kontakt pod adresem e-mail serwis(malpa)gkpge.pl bądź pod numerem telefonu 422 222 298.
    Infolinia eBOK Pomoc czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00.

    Z poważaniem,



    Michał Nowicki

    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Contact Center
    PGE Obrót S.A.
    "
  • #5
    synology1
    Level 16  
    benchmarek wrote:
    Odpowiedź PGE z listopada 2017.

    "
    Szanown Pani,

    w imieniu PGE Obrót S.A. informuję, że prace nad zgłoszeniem technicznym xxxx89/2017 dotyczącym eBOK (brak możliwości powiązania konta rozliczeniowego xxxxxx58) zostały zakończone.
    Na chwilę obecną, w związku z prowadzonymi pracami technicznymi mającymi na celu dostosowanie serwisu eBOK dla Prosumentów, nie ma możliwości powiązania konta rozliczeniowego z profilem w serwisie eBOK.
    Obecnie trwają prace w zakresie wdrożenia usług dla kont rozliczeniowych Prosumenta.
    Czas oczekiwania spowodowany jest koniecznością realizacji przedmiotowej sprawy: znalezienia rozwiązania problemu oraz wdrożenia stosownych poprawek do systemu.
    Następnie wykonuje się jeszcze testy i sprawdzenie poprawności działania modułu.
    Stosowna poprawka zostanie wprowadzona niezwłocznie, po pozytywnym zakończeniu wszystkich testów.
    Serdecznie przepraszam za powstałe utrudnienia, jednocześnie mam nadzieję, że dalsza wzajemna współpraca nie będzie budzić zastrzeżeń.
    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących systemu eBOK proszę o kontakt pod adresem e-mail serwis(malpa)gkpge.pl bądź pod numerem telefonu 422 222 298.
    Infolinia eBOK Pomoc czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00.

    Z poważaniem,



    Michał Nowicki

    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Contact Center
    PGE Obrót S.A.
    "

    Dziękujemy za konkretną odpowiedź ,wiemy teraz jak to wszystko wygląda ,wychodzi że dalej musimy czekać
  • #6
    Tech132
    Level 25  
    Poczekamy na pewno kilka lat prosumentów zakłady energetyczne nie lubią .
  • Helpful post
    #7
    tadsaw
    Level 10  
    Bardzo się z tego cieszę a poprawka o której mowa jest testowana od 2015 roku - chyba w kosmos (na marsa) doleci kabriolet niż ta poprawka zostanie wgrana i udostępniona. Ludzie to jest bardzo niewygodna ingerencja w system rozliczeniowy dla grupy energetycznej. Uniemożliwia wszelkie manipulacje w licznikach przy śledzeniu i rejestracji przez prosumentów aktualnego zużycia i produkcji instalacji. Sam taką próbę wychwyciłem po wgraniu aktualizacji softu w liczniku operatora. Pracownik wykonujący aktualizacje nieświadomie aktualizował liczniki. W moim przypadku aktualizacja skasowała całą produkcję PV wpuszczoną do sieci i przerzuciła ją do drugiego liczydła (taniej taryfy - nocnej). Sprawa skończyła się testami licznika i "dobrą wolą" jego wymiany na nowy. Reklamacja spowodowała też przywrócenie do rozliczeń stanu sprzed aktualizacji, w tamtym czasie odczyty robiłem dla własnych potrzeb co 10 dni i to począwszy od momentu przyłączenia instalacji PV. Teraz odczyty fizyczne - zczytywanie liczydeł robie 1 x w miesiącu i po całym zdarzeniu sprzed 2 - 3 lat pozostała duża nieufność w stosunku do operatora.
  • #8
    Vexator
    Level 9  
    Mamy rok 2022. Po podłączeniu PV brak aktualizacji danych na eBOK. Łącznie z brakiem info o uregulowaniu należności sprzed 2 tygodni :D
  • #9
    ignac80
    Level 19  
    Jak zostałeś prosumentem to musisz założyć nowe konto z nowym numerem klienta , stare już nie działa.
  • #10
    boomcak
    Level 11  
    ignac80 wrote:
    Jak zostałeś prosumentem to musisz założyć nowe konto z nowym numerem klienta , stare już nie działa.

    Czyli jak założę nowe konto to nawet prosumentowi działa ? Od kiedy tak jest ?
  • #11
    wello
    Level 19  
    Chodzi o to, że na starym numerze nie będziesz miał eLicznika (Tauron), bo ten eLicznik nie jest w żaden sposób połączony ze starym numerem, lecz tylko z nowym.
    U mnie np. mogę się zalogować na stare konto, nawet na jeszcze starsze, takie n-2 (przed PV kilka lat temu zmieniałem umowę). Ale eLicznik jest tylko na najnowszym numerze klienta.
  • #12
    windowsowy27
    Level 2  
    W PGE niestety nie ma czegoś takiego jak elicznik, dostajesz tylko faktury co pół roku, nic innego nie widzisz.
  • #13
    marcin_421
    Level 14  
    e-licznik w PGE - wolne żarty :)
    możesz sobie popatrzeć na zużycie 6 misięczne i to tyle w temacie...
  • #14
    Vexator
    Level 9  
    Czy któryś z dostawców ma bieżący podgląd na stan licznika (najlepiej przez API)?