Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus C-Max nie odpala - Nie odpala problem z licznikiem

Maruda321 05 Lut 2018 20:49 1521 2
  • #1 05 Lut 2018 20:49
    Maruda321
    Poziom 2  

    Witam mój samochód to ford Focus C-Max 2003 1.8 duratec he benzyna.

    podczas powrotu do domu podczas jazdy zgasła mi całą konsola, oraz radio i silnik dziwnie zaczol chodzić. Dojechałem do domu jeszcze przed wyłonczeniem silnika wczytałem błędy przez OBD które zaraz wymienie. Po szczytaniu błędów wyłączyłem silniki i chciałem na nowo go włączyć ale niestety już nie szło tzn wogle rozrusznik nie kręcił, nie było żadnej reakcji, licznik nie działa tzn nie pali się żadna kontrolka nie ma
    podświetlenia,, nie wyświetla danych na wyświetlaczu nie pali się dioda informująca o awariach ,jedynie kontrolka od poduszek pali się również przy wyłączonym silniku i wyjętych kluczykach, myślałem że jakimś cudem zadziałał czujnik bezwładnościowy, ale próbowałem go wcisnąć i nic.
    Dodam że Aku ma dobre napięcie.

    Czy ktoś domyśla się co może być przyczyną?

    Błędy jakie widnieją to

    P0231-63 za niskie napięcie w niskim obwodzie pompy (już go nie ma)

    P0571-63 obwód przełącznika hamulca za niskie (już go nie ma)
    P1000-63

    P2121-63
    P2122

    U1900-63

    C1306-A0 błąd czujnika skrętu koła (już nie ma)

    Wtedy jeszcze dodatkowo wyskoczył błąd

    P1260 - wykryto próbę kradzieży

    Sprawdziłem
    - bezpieczniki w komorze silnika
    -przekazniki
    -bezpieczniki w przedziale
    -wyłącznik uderzeniowy (bezwładnościowy pod nogami kierowcy)
    -spr Aku( miałem również inny)
    - sprawdziłem oraz poprawiłem przewody masowe , od Aku do kielicha, i dwa pod filtrem paliwa, ten do silnika też ale miernikiem test ciągłości

    I teraz zostaje temat pcm może uda mi się jutro zajrzeć
    Oraz pętle immo przy stacyjce

    Czy ktoś ma jakieś pomysły , uwagi

    Co do zimnych lutow w liczniku nie mam pewności ale nie sądzę żeby były, chociażby dlatego z reguły wtedy zapalają się właśnie kontroli a u mnie nie, pozatym zimne luty w liczniku raczej nie spowodowałyby braku zasilania radia

    0 2
  • #2 05 Lut 2018 21:32
    adamski123
    Poziom 15  

    Witam zobacz ten moduł pod schowkiem pasażera jak tam będzie dobrze to może licznik padł,a w liczniku siedzi immo

    0
  • #3 06 Lut 2018 13:30
    Maruda321
    Poziom 2  

    Jutro sprawdzę ten moduł,ale czy jakby padł licznik to dlaczego radio też nie działa?

    Dodano po 15 [godziny]:

    za schowkiem nie mam żadnych modułów tylko pod schowkiem skrzynka bezpieczników ,wszystkie sprawdzone , pod maską też sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki, przewody przy wtyczkach pcm też są całe i w dobrym stanie

    Jako ciekawostkę powiem po odłączeniu akumulatora na parę minut reset komputera, i podłączeniu na nowo, błąd znika jest zasilanie na liczniku , wszytko jest oki przez kilka kilkadziesiąt sekund raz było że 3 minuty oki potem licznik gaśnie i wyświetla poduszkę.

    Przez ten czas jak jest wszystko dobrze jedynie temp zewnętrzna jest nieprawdilowa -60

    0