Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 1.6 + LPG - Jaki olej silnikowy?

Loaderer 06 Lut 2018 14:28 2181 19
  • #1 06 Lut 2018 14:28
    Loaderer
    Poziom 4  

Cześć,

wiem możecie powiedzieć, że dość absurdalny temat. Jednak kupiłem sobie tego Golfa jakiś tydzień temu, gość powiedział jedynie, że olej będzie do wymiany a nie wie jaki to olej był wlewany bo mu mechanik wlewał i nie zostawił karteczki ani nigdzie napisał czym zalewał, mniejsza. Wielu z Was jest kierowcami, wielu z Was też miało Golfa, zna się ode mnie na autach dużo bardziej, ja jestem początkującym kierowcą więc wolę pytać doświadczonych, więc pytanie jest proste..

Jaki olej do tego silnika z gazem? Bo niby 10w40, ale ktoś mi powiedział, że jak jest instalacja z gazem to jakiś inny dobierać, jak już ktoś miał z tym styczność to polećcie jakiś dobry olej na którym się nie zawiedliście. :)

Parametry tak jak w temacie Golf III, silnik 1.6 + LPG

0 19
  • #2 06 Lut 2018 14:47
    matej6159
    Poziom 9  

Witam polecam valvoline czerwonego ładnie smaruje wygłusza i ogólnie bardzo pozytywne opinie. Cena tez nie jest kosmiczne wysoka. pozdrawiam

0
  • #3 06 Lut 2018 15:34
    marek49ae
    Poziom 23  

A ja już od kilku lat, do różnych aut z lpg zalewam elf evolution 900 10w40, wymiana co 10 tys. km, cena dobra, jakość też.

0
  • #4 06 Lut 2018 15:35
    majster-klepka07
    Poziom 6  

a jaki to rocznik i jaki masz przebieg? ile przejechał na gazie?

0
  • #5 06 Lut 2018 16:22
    Loaderer
    Poziom 4  

Rocznik 93 +250 tyś km

0
  • #6 06 Lut 2018 16:28
    majster-klepka07
    Poziom 6  

Loaderer napisał:
    Rocznik 93 +250 tyś km

do dużych przebiegów zaleca się oleje przeznaczone do starszych aut, np. Link
    Valvoline to dobra marka, a mineralnego 15W40 bym nie lał bo to smoła...

0
  • #7 06 Lut 2018 18:46
    Loaderer
    Poziom 4