Dotarł i mój egzemplarz, sprawuje się znakomicie.
W wersji którą zamówiłem minimalny prąd jaki można ustawić to 0,2A - zapewne w ten sposób majfrendy rozwiązały problem o którym wspominał kolega:
GrandMasterT wrote: W mojej wersji jest taki drobny mankament, że sam początek zakresu ustawień prądu - gdzieś do 0,15A - dość ciężko ustawić bo rzeczywisty prąd trochę "pływa" względem ustawionego.
Dodatkowa zmiana względem egzemplarza testowanego przez Autora wątku to podawanie średniego napięcia akumulatora po zakończeniu testu (a nie aktualnego).
Wartość ta dla ogniw Li-ion jest wyświetlana dopiero po przekroczeniu ok.0,1Ah.
Jest to przydatne gdy nie wiemy na jakie jest znamionowe napięcie ogniwa - 3,6 czy 3,7V. Ale trzeba pamiętać że ogniwa mocno zużyte będą to napięcie wyraźnie zaniżać.
Próbowałem też zmierzyć pojemność akumulatora samochodowego 12V/44Ah jednak przy prądzie 0,1C = 4,4A i napięciu nieco ponad 13V obciążenie pracuje na granicy dopuszczalnej mocy i radiator bardzo się grzeje.
Pomiar ten odłożyłem do czasu poprawienia chłodzenia przy pomocy "przydasiów".