Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Samsung RS7527THCSP/EF - Wadliwie działająca chłodziarka

Alina4319 07 Lut 2018 23:07 294 2
  • #1 07 Lut 2018 23:07
    Alina4319
    Poziom 2  

    Zakupiłam w maju 2016 roku chłodziarkę Samsung Side by side RS7527THCSP/EF nr seryjny 97814EBH200106F i po pół roku zaczęła mocno szronić produkty w komorze zamrażania pomimo ,że jest "No frost" i zawilgacać komorę chłodzenia. Zbiera się w niej dużo wilgoci i wody i muszę często wycierać. Ponadto zamrażarka sama rozmroziła produkty.

    Ponieważ sprzęt jest na gwarancji zgłosiłam do Samsunga. Przysłali fachowca z serwisu, który nie wiedział co zrobić i podczas drugiej czy trzeciej wizyty wymienił wiatrak w zamrażarce. Niestety sytuacja się nie zmieniła. Nadal prowadziłam cały czas korespondencję mailową z Samsungiem. Podczas kolejnej wizyty serwisant włożył pendriva podobno z czujnikiem temperatury i pojechał. Problem występuje do dnia dzisiejszego. Napisałam do działu reklamacji Samsunga, a oni odpowiedzieli, że wszystko jest w porządku bo tak stwierdził autoryzowany serwis. W maju kończy się gwarancja, a ja nie wiem jak dalej postępować z tym problemem.

    0 2
  • #2 08 Lut 2018 20:50
    magir
    Poziom 27  

    Dla mnie to jest przede wszystkim totalne olanie klienta ! Działanie na czas żeby doczołgać się do końca gwarancji a potem to już z głowy. Proponuję zasięgnąć rady w Urzędzie Ochrony Konsumenta i okazać pismo plus odpowiedź. I dowiedzieć się jak można zwrócić ten bubel skoro nie umieją go naprawić. To nie jest tak że ktoś tam powiedział że jest ok to inaczej być nie może.

    0
  • #3 25 Sie 2018 18:26
    Alina4319
    Poziom 2  

    Zgłosiłam się do Rzecznika Praw Konsumentów i on napisał wystąpienie do Samsunga. Dodatkowo do sklepu, który nie informował o rękojmi. Po interwencji kierownika sklepu wymieniono mi lodówkę na nowszy model. Po 1,5 roku walki!

    0