Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Satlink WS6906 vs Digitsat1210 - Prośba o porównanie mierników

ptoku85 08 Feb 2018 13:49 990 3
    ptoku85
    Level 10  
    Witam.
    Jestem instalatorem/amatorem anten satelitarnych.
    Posiadam miernik SatLink WS-6906 na którym ustawiam anteny już 6 lat.
    Niestety urządzenie nie posiada DVB-T S2 i trochę już szwankuje (przycisk power, złącze "F" wyrobione).
    Nie mogę powiedzieć złego słowa na ten "amatorski" sprzęt, ponieważ tyle lat mi służył i nigdy nie miałem problemów z poprawnym ustawieniem anteny.
    Na dzień dzisiejszy chciałem wymienić go na Digitsat PCM-1210. Często przelatują mi koło nosa montaże DVB-T i pomyślałem że wymienię już zasłużonego SatLink-a.
    Chciałbym żeby ktoś z Was porównał mi te dwa mierniki. Nie chciałbym kupić czegoś gorszego niż mam teraz.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Antenak
    Level 14  
    Ogólnie u mnie sprawdza się ten digi tyle że nie ma podglądu kanalu...
    xpac
    Level 13  
    Digisat jest ok, niestety przekłamuje na długim kablu, ustawiasz na krótkim 30cm masz jakość 70% podchodzisz do dekodera a tam na 15m masz jakość 89% - ten sam transponder. Dalej, złącze do DVB-T po 4 miesiącach się rozleciało , muszę teraz przytrzymywać końcówkę na prawo i lewo żeby złapać sygnał, bez przelutowania chyba się nie obejdzie :/ hmm co jeszcze ....bateria jest ok, brak ładowarki samochodowej w zestawie , brak MER, disec niestety mimo że ma taką opcję , nie działa :/ testowałem już na równe sposoby, na monoblooku ustawisz tylko jedną satelitę, brak unicable, nie znajdziesz do tego softu nowszego no chyba że ryzykujesz wgrać od Amico ja nie testowałem :) poza tym jest ok :)
    ptoku85
    Level 10  
    A miał ktoś z Was porównanie do WS6906?
    Digitsat już zamówiony, będzie na jutro :)