Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Yaris 2010 - Skrzynka/Tuba bassowa pod fabrycznę radio da radę ?

dominq-d 08 Feb 2018 14:30 2793 8
Wago
    dominq-d
    Level 2  
    Witajcie czy dałoby radę wsadzić do toyoty yaris z 2010 roku skrzynkę/tubę bassową niewielkich rozmiarów z mocą do 300w pod fabryczne radio ? kwestia czy radio da rade, czy da się podłączyć itp. jestem kompletnie zielony w temacie
  • Wago
  • Helpful post
    mateov3000
    Level 21  
    Pewnie, że da radę pod warunkiem, że kupisz aktywną tubę lub osobno wzmacniacz + tuba. Radio zapewne ma wyjście pod wzmacniacz złącze RCA lub w kostce wyprowadzone piny, a jeśli nie ma to da się podpiąć pod wyjście na głośniki, ale nie bezpośrednio oczywiście chyba ze wzmacniacz posiada takowe wejście przeważnie oznaczone HIGH IN na bezpośrednie podanie sygnału nie myląc z wejściem liniowym.
  • Wago
  • Helpful post
    mateov3000
    Level 21