Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Romet 787 50cm 4t 2007rocznik - Skuter pali bezpiecznik przy akumulatorze

10 Lut 2018 17:36 1524 3
  • Poziom 1  
    Witam, mam problem i liczę na waszą pomoc. Otóż zakupiłem wczoraj używany skuter (Romet 787 50cm 4t z 2007 roku) i wróciłem nim do domu jakieś 10 km stał jakieś 30min i potem gdy chciałem go odpalić to już go nie odpaliłem rozrusznik nawet nie przekręcił a jako że kopnik nie działa no to go nie odpaliłem i początkowo myślałem że poprostu akumulator rozładował się do zera to podłączyłem go do ładowania ale po paru minutach wskazywało że jest naładowany więc włożyłem go z powrotem do skutera ale on nadal nie ruszy więc zacząłem szukać problemu gdzie indziej i po 10 minutach poszukiwań okazało się że bezpiecznik przy akumulatorze jest spalony, więc szybko popędziłem na stację benzynową kupiłem nowy zestaw bezpieczników włożyłem taki sam bezpiecznik jaki był wcześniej czyli 5A ale podjechałem pod bramę zkasiłem skuter odsunąłem bramę i już go nie odpaliłem, patrzę i bezpiecznik znowu spalony więc włożyłem 10A ale po zgaszeniu skutera było znowu to samo i znowu i doszło do tego że spalił 5A,10A,15A,20A a nawet 25A i nie mam pojęcia co robić nie chcę go dawać do serwisu bo ten co jest w moim mieście to słyszałem o nim same bardzo złe opinie liczę na szybką pomoc.
  • Poziom 43  
    Albo masz zwarcie w instalacji albo rozrusznik do roboty?
  • Poziom 31  
    Wkładanie bezpiecznika 5x większego niż nominalny jest czystą głupotą.
    Wygląda że w czasie jazdy,drgań lub kręcenia kierownicą robi się zwarcie.Włóż bezpiecznik 5A no może max 7,5A i poruszaj wiązkami przewodów to może wyczujesz kiedy się spali.
    Jeszcze lepiej zamiast bezpiecznika podepnij żarówkę 21W lub reflektorową i ruszając wiązkami jeśli zobaczysz rozbłysk żarówki masz namierzone okolice gdzie robi się zwarcie.
  • Poziom 15  
    Czy żeby go odpalić musisz wcisnąć hamulec? Może gdzieś w instalacji świateł hamowania jest zwarcie, albo przy przełączniku hamulca nożnego lub ręcznego. Drugi pomysł to tam gdzie instalacja elektryczna przy kierownicy ulega przeginaniu przy skrętach kierownicą postrzępiły się kable i zwierają zasilanie. To może być niewidoczne na pierwszy rzut oka jeśli osłona zewnętrzna instalacji jest cała.