Cześć, mam xsarę picasso z silnikiem 2.0 hdi RHY na osprzęcie Bosch. Wymieniłem regulator cisnienia w pompie bo albo mi nie zapalał albo nie gasł od razu tylko 3-5 sekund po przekręceniu kluczyka. Pojeździłem 200km i znów nie gasł od razu. Przeczyściłem regulator w myjce ultradźwiękowej i znowu po 200-300km normalnej jazdy pojawai się problem opóźnionego gaśnięcia.
Obstawiam, że w pompie wysokiego ciśnienia są jakieś zanieczyszczenia które zabrudzają mi regulator. (Filtr paliwa wymieniony- był straszny syf) . Chcę wyjąć pompę, wyczyścić i wymienić uszczelki.
Teraz moje pytanie: czy dam rade sam w garażu wykręcić te pompę mimo że jest ona na rozrządzie? Czy będzie trzeba ustawiać rozrząd? Ktoś to pewnie już robił w picasso. Na co powinienem uważać?
Obstawiam, że w pompie wysokiego ciśnienia są jakieś zanieczyszczenia które zabrudzają mi regulator. (Filtr paliwa wymieniony- był straszny syf) . Chcę wyjąć pompę, wyczyścić i wymienić uszczelki.
Teraz moje pytanie: czy dam rade sam w garażu wykręcić te pompę mimo że jest ona na rozrządzie? Czy będzie trzeba ustawiać rozrząd? Ktoś to pewnie już robił w picasso. Na co powinienem uważać?