Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy
sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch brak mocy, cała instalacja silnika i do kabiny, sprawdzony zawór upustowy z listwy, podmieniony regulator na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzona drożność wydechu/dolotu, egr pod kontem elektrycznym i mechanicznym a nawet zaślepiony, oczywiście filtry, przepływomierz powietrza, podgrzewacz świec żarowych, Rozrząd (nowy), układ hamulcowy pod względem oporów toczenia, pompka w zbiorniku, alternator pod względem ładowania
Sterownik masterka nie zgłasza żadnych błędów, parametry w normie, co jedynie to dziwne sie wydaje to ze komputer widzi dpf a w realu go nie ma i nigdy nie było system widzi parametry przepływu, temperaturę za i przed dpf te parametry na sztywnym poziomie 1000/1100 stopni, zabrudzenie sadza wachą się od 0-5g
możliwe jest ze powszedni mechanik wgrał złego softa do komputera
problemy zaczęły się od tego ze mechanik zregenerował wtryski ponieważ samochód nie odpala z rozrusznika tylko z plaka
spalanie 17-20 na 100km
samochód chodzi równo, odpala ładnie, nie kopci
master pochłonął około 11 tys a nie jedzie
4 bieg max 120 km
5 max 115 km
6 110km
na pusto
sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch brak mocy, cała instalacja silnika i do kabiny, sprawdzony zawór upustowy z listwy, podmieniony regulator na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzona drożność wydechu/dolotu, egr pod kontem elektrycznym i mechanicznym a nawet zaślepiony, oczywiście filtry, przepływomierz powietrza, podgrzewacz świec żarowych, Rozrząd (nowy), układ hamulcowy pod względem oporów toczenia, pompka w zbiorniku, alternator pod względem ładowania
Sterownik masterka nie zgłasza żadnych błędów, parametry w normie, co jedynie to dziwne sie wydaje to ze komputer widzi dpf a w realu go nie ma i nigdy nie było system widzi parametry przepływu, temperaturę za i przed dpf te parametry na sztywnym poziomie 1000/1100 stopni, zabrudzenie sadza wachą się od 0-5g
możliwe jest ze powszedni mechanik wgrał złego softa do komputera
problemy zaczęły się od tego ze mechanik zregenerował wtryski ponieważ samochód nie odpala z rozrusznika tylko z plaka
spalanie 17-20 na 100km
samochód chodzi równo, odpala ładnie, nie kopci
master pochłonął około 11 tys a nie jedzie
4 bieg max 120 km
5 max 115 km
6 110km
na pusto