Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Lenovo G580 - nie wykrywa bluetooth. Hybrydowa karta sieciowa.

12 Lut 2018 17:21 4848 35
  • Poziom 7  
    Witam, posiadam laptop Lenovo G580. Kupiony z 6 lat temu może więcej, pamiętam, że po pierwszym przeinstalowaniu windowsa przestało działać bluetooth (windows 10 nie ogarnia że jest, brak kafelka BT po prawej). W urządzeniach sieciowych widzę:

- Karta Broadcom 802.11n Network Adapter
    - Qualcomm Atheros AR8162/8166/8168 PCI-E Fast Ethernet Controller (NDIS 6.30)

Nie znam się na tego typu sprzęcie, któraś z nich jest hybrydowa posiada wifi jak i bluetooth (chyba). Dwa lata temu po zainstalowaniu czystego windowsa bluetooth było wykrywane normalnie przez windows i działało. Potem jednak siadł dysk. W każdym razie znowu format i windows i już nie działało. Odpalałem na laptopie linux'a z pendriva i na nim normalnie znajduje bluetooth. Obecnie jestem znowu po świeżej instalacji windowsa i komputer nie widzi bluetooth. Nie jestem pewien co zrobić, bo na przestrzeni lat instalowałem różnego rodzaju sterowniki i nic nie pomagało. W menadżerze urządzeń brak nieznanych urządzeń oraz brak urządzeń bluetooth (pewnie dlatego że jest hybrydowa) jednak bluetooth w laptopie jest na 100%.
  • Poziom 43  
    A w ustawieniach masz włączony BT bo w kafelkach go nie będzie widać?
  • Poziom 7  
    Ustawienia bluetooth i inne urządzenia. Brak tam jakiego kolwiek włącznika bluetooth. Posiadam tez Tablet hybrydowy z win 10. Tam jest włącznik i bt działa :/
  • Poziom 43  
    A ten model nie ma włącznika z klawiatury tak żeby był wykrywalny przez system w menażerze urządzeń?
  • Poziom 7  
    Niestety nie ma :/
  • Poziom 43  
    A system win 10 robił już aktualizację sterowników?
  • Poziom 7  
    Tak. Brak włącznika bluetooth w ustawieniach, tryb samolotowy niczego nie zmienia
  • Poziom 43