Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Trafic 2.5 DCI 2004r - Trafic nie odpala, lampka immo swieci, brak komun

sverige17 28 Sty 2020 15:15 7686 34
  • #31
    Jurek220
    Poziom 28  
    W jakich okolicznościach wystąpiła ta usterka?
    Sprawdź ile jest zapisanych kluczy w UCHa.
    Pozdr.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #32
    JARO_1972
    Poziom 2  
    klucze 2
    jak zwykle wysiadlem zamknolem auto i po 3 godz juz nie odpalil
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #33
    Driver_s31
    Poziom 2  
    Witam, mam dokładnie ten sam problem w Movano 2.5 2007r, kontrolka od immo świeci na stałę, a kontrolki od świec brak, wogule się nie pojawia, dodatkowo Delphi nie może się połączyć z modułem wtrysku. W module immo błąd brak komunikacji z ECM. Wszystko posprawdzane, bezpieczniki, przekaźniki, pod maską, przy klemie +, pod kierownicą i nic. Dziś mój ECU wraz z uchem i pętlą immo oraz transponderem z mojego kluczyka przełożone do innego sprawnego movano i auto kumpla normalnie zapaliło, brak jakiego kolwiek problemu a u mnie lipa. Ręce mi już opadają.
  • #34
    tomaszk45
    Poziom 1  
    Witam , ciekawy jestem czy uporales sie z Tym problemem mam taki sam problem auto nie odpala nie kreci ,rozrusznik nowy przekazniki Dobre bezpieczniki cale ,stacyjak OK

    Dodano po 3 [minuty]:

    Witam , ciekawy jestem czy uporales sie z Tym problemem mam taki sam problem auto nie odpala nie kreci ,rozrusznik nowy przekazniki Dobre bezpieczniki cale ,stacyjak OK
  • #35
    Driver_s31
    Poziom 2  
    Tak uporałem się, jeszcze nie do końca ale problem świecącej kontrolki immo i braku kontrolki świec ogarnięty :) powodem był cienki szary kabelek który jakimś cudem dostał wilgoci i śniedź go wypełniła w środku tym samym stracił przejście. Wystarczyło go polutować i kontrolki wróciły immo puściło i auto zapala. Kabelek ten znajdował się w grubym peszlu od strony ścianki grodziowej, przynajmniej w movano.