Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Focus Mk2 1.6TDCI 90km - Po postoju 4 dniowym umarło immo.

infernal1994 12 Feb 2018 23:20 3270 2
Optex
  • #1
    infernal1994
    Level 9  
    Witam. Pacjent Ford Focus MK2 1.6TDCI 90km. Auto stało nie ruszane 4-5dni, z nie ustalonej przyczyny padł akumulator. Próba odpalenia na kable z drugiego akumulatora i zero reakcji. Auto nie kręciło, podmiana na akumulator naładowany. I znów to samo brak reakcji na przekręcenie kluczyka na rozruch. Między wskaźnikiem temperatury a wskaźnikiem poziomu paliwa dioda od immo nie gaśnie, w rezultacie brak zgody na rozruch. Podłączyłem kompa (xtool ps 90) i Ford IDS VCM2 i oba pokazuja te same błędy a mianowicie. Ford Focus Mk2 1.6TDCI 90km - Po postoju 4 dniowym umarło immo..
    Szyna danych między IC a PCM ok. Próba zsynchronizowania immo w zakładce PATS niestety się nie udaje, może coś, robię nie tak, za dużo doświadczenia z tym programem niestety nie mam. Do auta jest niestety tylko 1 kluczyk. Licznik był u magika był sprawdzany na stole i mówił że z licznikiem jest wszystko ok. Wiązka przy samym liczniku jak i przy sterowniku silnika brak oznak wilgoci wszystko suche czyste. Auto posiada alarm Logic CAN LC4 z funkcją immobilisera/odciecia zapłonu dodatkowego, z możliwością odblokowania alarmu w przypadku zablokowania po przez wklepanie kodu PIN klawiszem autoryzacji podczas gdy kluczyk jest w stacyjce, ale niestety właściciel niestety nie wiem jaki jest kod PIN coś takiego jest zamontowane w aucie http://www.logic.eu/Pliki/LC4_LOGIC_v3.pdf ale nie chce mi się wierzyć że alarm po canie by powodował takie błędy lub zakłócenia w szynie CAN ale mogę się mylić. Pytanie za co się zabrać dalej bo wszystko co mogłem i umiałem sprawdziłem. Z góry dziękuje za pomoc i podpowiedzi. Pozdrawiam.
  • Optex
  • #2
    mar.wo
    Level 15  
    Może się mylę ale zacząlbym od rozbrojenia dodatkowego alarmu, będziesz miał jedną niewiadomą mniej.
  • #3
    MobilTruck
    Level 31  
    mar.wo wrote:
    zacząlbym od rozbrojenia dodatkowego alarmu,

    To raz,
    ale parę razy było tak ze po próbie odpalenia słabym prądem,trzeba było dograć nowy eeprom w ecu.