Witam. jestem świeży w mechanice więc może ktoś się odezwie mianowicie wszystko po kolei. Ostatnio moja Zafirka wróciła z naprawy, padła turbina. Przed naprawą ten problem też występował Ale rzadziej teraz częściej. Po lekkim przegazowaniu przy prędkości 100-130 zapala się kontrolka samochód z kluczykiem, silnik przechodzi w tryb awaryjny i auto jak kaplica zero mocy. Póki nie zgasze i odpale na nowo kontrolka zniknie jest dobrze moc jesy póki znowu się nie zapali. Zresztą sami zobaczcie dodam link do filmiku. Na filmiku widać jak jadę 100 przy 2000 tyś obrotów na 5 biegu i samochód jakoś przyspiesza bez tego problemu oczywiście Ale zaraz zapala się kontrolka zwolnilem do 90 ponieważ był zakręt, gaz w podłogę na maksa za zakrętem na 5 biegu tak samo 2000 tyś obrotów a samochod zero reakcj. prędkość i obroty te same jak przed i po zapaleniu a zobaczcie jaka różnica. Czytałem trochę niektórzy mówią że egr Ale z tego co wiem to niby byl czyszczony podczas naprawy, pdf również jest niby wypalany przez samochód. Wszedłem w kombinacje pedalami i wychodzi błąd 2279. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Jazda: https://youtu.be/zXblF8AqiS8
Błędy : https://youtu.be/Y_Epd1fDeaU
Sory ze pionowo Ale przy nagrywania Nie myślałem że taki format będzie.
Jazda: https://youtu.be/zXblF8AqiS8
Błędy : https://youtu.be/Y_Epd1fDeaU
Sory ze pionowo Ale przy nagrywania Nie myślałem że taki format będzie.