Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Sharan oświetlenie - Oświetlenie kabiny po 10 sek odcina zasilanie kabiny .

rafi.zafi 13 Lut 2018 09:36 120 3
  • #1 13 Lut 2018 09:36
    rafi.zafi
    Poziom 3  

. Co jest odpowiedzialne za odcięcie zasilania w samochodzie. Wiem że w nowych sharanach jak i touranie po 7 min zostaje odcięte zasilanie . W cześniej działało to po 7 min obecnie po 10 sek. Po otwarciu drzwi wszystko świeci po 10 sek odcina zasilanie i wtedy nawet nie działa ręczne odpalenie lampki . Jeśli kluczyk jest przekrecony w stacyjce wszystko jest normalnie . Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki zapala się światło w kabinie i po 10 sek gaśnie. Może ktoś miał podobnie . Pytanie dotyczy nowego Sharana po 2010 roku .

0 3
  • #2 13 Lut 2018 09:46
    mateov3000
    Poziom 18  

Nie mam doświadczenia z tym autem ale warto sprawdzić czy np żarówka nie jest tu winna wstawiona za mocna lub za słaba lub ledowa zamiast zwykłej. Kolejna myśl możliwe że gdzieś można regulować czas jej świecenia np po podpięciu pod komputer. Zapewne istnieje także możliwość wysterowania podświetlania kablem diagnostycznym i sprawdzić czy zachowuje się prawidłowo i ewentualnie może także znajdziesz możliwość zwiększenia czasu.
    Ewentualnie może aku słaby i wcześniej odcina.

0
  • #3 13 Lut 2018 23:03
    rafi.zafi
    Poziom 3  

Powiem tak nic nie było kombinowane ...żadne żarówki i etc nie wchodzą w grę. Ale dał mi akumulator do myślenia. Bo faktycznie jak by nie patrząc mam go 8 rok . I faktycznie dzisiaj zmierzyłem to ma 11.8 V a spada do 11.4 V. I wygląda na to że odcina oświetlenie kabiny przed rozładowanie aku. I druga rzecz nie włącza się system start stop . Przymierzam się do wymiany aku. Bo przy zapalonym silniku wszystko działa ok. Opiszę co i jak . Ale że ja na to nie wpadłem. Pozdrawiam .